Így felettébb úgy hangzik, hogy Dan Houser új csapata nagyon hasonló játékon dolgozik, amilyen a Grand Theft Auto lehetne, így az Absurd Ventures (ami ráadásul egy transzmédia cég, így nem csak játékokkal kíván foglalkozni) érdekes projekttel készül.
Az Egyesült Államok Kalifornia államában, Santa Monicában találhatjuk a stúdiót, aminek jelenleg hét pozíciója is nyitott (vezető játékmenet-tervező, művészeti igazgató, vezető tervező, senior művészeti igazgató, senior producer, senior technikai igazgató, technikai igazgató). Houser a vezetője, miután az 1998-ban alapított Rockstartól 2020-ban lépett ki, és az Absurd Ventures 2023-ban indult útjára. Két első „univerzuma” az American Caper és A Better Paradise lesz. Előbbi egy képregényként, utóbbi egy audiokönyv-sorozatként bukkan fel. A Rockstartól két veterán, Lazlow Jones és Michael Unsworth is itt dolgozik (erről már novemberben hallottunk).
A vezető játékmenet-tervezői poszt az érdekes, ugyanis itt olvashatjuk, hogy nyílt világú akció-kaland készül az Absurd Ventures ajtajai mögött. Az álláshirdetés így szól: „Légy te a karakterek, az irányítás és a kamera tervezésének elsődleges ötletgazdája és gyakorlati közreműködője egy nyílt világú akció-kaland műfajú játékban. Ebben a szerepkörben egy multidiszciplináris szakemberekből álló csapatot fogsz vezetni, hogy a legjobb harci és külső nézetes akciójátékot hozd létre több játékmóddal. Vezetni fogod a játékmenet tervezését és megvalósítását a felsővezetői csapat irányításával összhangban. A játékosok fantáziáját és a kreatív irányvonalat szolgáló játékmenet-víziót kialakítod, majd ennek a víziónak a szélesebb csapat felé történő terjesztését is elvégzed.
Vezesd a tervezőket, mérnököket, animátorokat, művészeket és külső társfejlesztő partnereket, hogy egy gyors iteratív folyamat részeként rendszeres időközönként játszható eredményeket érjenek el. A társaktól, tesztelőktől és a felső vezetéstől érkező visszajelzéseket építésd be a játék igényeinek megfelelő finomítás és változtatás érdekében. A dokumentáción és a menedzsmenten túlmenően „a lövészárkokból” irányíts a játszható élményhez való gyakorlati hozzájárulással. Az optimális játékmenet támogatása érdekében alakítsd ki a mérőszámokat és a legjobb gyakorlatokat a környezet és a találkozások tervezéséhez,” írja az Absurd Ventures.
Izgalmas. Grand Theft Auto pepitában?
Forrás: VGC, Absurd Ventures