A free-to-play, belső nézetes lövöldözős játék állítólag jó rajtot vett, így a francia kiadó játékai között is előkelő eredményt érhetett el, de mivel egy élő szolgáltatásos (live service) játékról van szó, ez csak a kezdet: ezt a lendületet valahogy meg is kell tartani.
Tom Henderson szerint az XDefiant a Ubisoft játékai között a leggyorsabban ért el 1 millió egyedi játékost, és már a 3 milliós mérföldkövet is elérte. Ezzel Yves Guillemoték elvárásait túlteljesíti a játék ebben a pilanatban, és épp ezért mondjuk, hogy a hosszabb távú sikerhez ennél több fog kelleni. A Ubisoft ezért is közölte már, hogy milyen tartami bővítésekkel készül a következő tizenkét hónapban. Lesz egy ranked mód, lesznek privát mérkőzések, új aréna mód, a kezdőknek egy üdvözlő lejátszási lista, gyakorló zónák, illetve a csalásellenes technoógiát is folyamaotsan fejleszteni fogják. Négy szezon lesz, egyenként 3-3 új fegyverrel és pályával, 90 szintes battle pass-szal és szezononként egy új frakció is csatlakozni fog az XDefianthoz (Ruby, Buzz, Orchard, Horde).
Az XDefiantban jelenleg 14, a többi Ubisoft-franchise által ihletett pálya van, amin öt frakció küzdhet meg egymással (Cleaners – The Division, Libertad – Far Cry, Echelon – Splinter Cell, Phantoms – Ghost Recon, Dedsec – Watch_Dogs). 24 fegyver, 44 hozzájuk tartozó kiegészítő, 5 kütyü, illetve kettő játékmód (Arena, Linear) van. Az Arena alatt a Dominationben három, pályánként rögzített zónát kell uralni, az Occupy-ban egy, a pályán folyamatosan mozgó zóna irányítása a cél, míg a HotShotban a legtöbb gyillkosság elérése a feladat.
A Linear alatt a Zone Controlban a támadó csapatnak öt zónát kell elfoglalnia a pályán sorrendben, miközben a másik csoport ezt próbálja megakadályozni, az Escortban pedig a támadó csapatnak egy csomagot kell a pályán egy célpontig eljuttatni, miközben a védekező játékosoknak ezt meg kell állítania, vagy akár vissza is tolhatja a csomagot a támadók irányába.
Persze itt sem maradtak el a kezdeti szerverhibák.
Forrás: WCCFTech, Insider Gaming