Ez nem pletyka, hanem valami, amiről hivatalosan a cég még nem beszélt, de egy álláshirdetés lebuktatta őket, és nem nagyon tudjuk még elképzelni, hogy ez hogyan is fog működni Croft kisasszonnyal.
Felbukkant egy álláshirdetés, amiben az Amazon Games egy senior kiadói producert keres, hogy csatlakozzon a Tomb Raider franchise-ának csapatához. A sikeres jelentkező a Crystal Dynamics-szal közösen fog dolgozni az új AAA Tomb Raideren. A sikeres jelentkező önállóan, egyedül vagy egy csapat tagjaként is képes dolgozni, az őszinteség és a tisztelet kultúráját vallja, és minden szinten megkönnyíti a kommunikációt, előszeretettel ás mélyre és talál megoldásokat összetett problémákra, kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készségről, valamint elemző és problémamegoldó készségről tesz tanúbizonyságot, illetve képes több egyidejű feladaton dolgozni és a szervezet minden szintjével kapcsolatot tartani.
Egy olyan kiadói csapathoz csatlakozhat, amely elkötelezett a Tomb Raider rajongói bázis sokszínűségét tükröző globális munkaerő kiépítése és ápolása iránt. Ehhez létre kell hoznia és irányítania kell a gyártási folyamatokat, beleértve a mérföldkövek érvényesítését, a fejlesztés előrehaladásának nyomon követését és a kockázatok kezelését több közreműködővel, köztük a fejlesztőcsapattal, belső partnerekkel és esetenként külső ügynökségekkel. Használnia kell az adatokat és a feladatok aktuális állapotát a szállítási ütemtervek kiszámíthatóságának és integritásának biztosítása érdekében. Végre kell hajtania a fejlesztési jóváhagyási és felülvizsgálati folyamatokat a termékvezetés, a marketingvezetés és az Amazon Games ügyvezető vezetése általi elfogadás biztosítása érdekében, illetve vezetnie kell a termelési kommunikációt egy multidiszciplináris kiadói szervezet számára, beleértve a fejlesztést, a minőségbiztosítást, az üzleti műveleteket és további belső és külső csapatokat.
Az alapelvárások között szerepel a BA diploma, több mint 12 éves játékipari tapasztalat, 6+ év szakmai tapasztalat AAA-játékok irányításában vagy gyártásában, illetve tapasztalat a játékprojekt-menedzsment és termékfolyamatok (pl. scrum, agilis stb.), mint például a csapatok ütemezése, külső partnerek irányítása terén. Előnyt jelent a játékszenvedély, a játékprojekt-menedzsment és a termékfolyamatok széles körű ismerete, az erős csapatközi együttműködési készség, és ami a legmeglepőbb, az élő szolgáltatásokkal (live service) és az élő termék működtetésének összetettségével kapcsolatos tapasztalat.
Ezen akadt fenn a szemünk. Hogy a fenébe tudnák elképzelni azt, hogy egy főleg egyjátékos IP-ből csináljanak valami élő szolgáltatásút? Még csak a kooperatív játékmenetet sem tudjuk a Tomb Raiderből elképzelni!