A Resident Evil Zeroként is nevezhető epizód a minap bukkant fel lehetséges projektként, amin a Capcom dolgozik, és most már arra is lehet következtetni, hogy pontosan hol is készülhet a két irányítható főszereplővel rendelkező történet új változata.
Már beszámoltunk arról, amit AestheticGamer/Dusk Golem írt a Twitteren: ő hozta fel azt, hogy szerinte a Resident Evil 1 Remake-kel kapcsolatos pletykák hülyeségnek tekinthetőek, és szerinte inkább a Resident Evil 0-ra és a Resident Evil Code Veronicára készüljünk, mert ő úgy hallotta, hogy ezek állnak fejlesztés alatt. De mi is ez a Resident Evil 0? (A játéknak ez is elfogadott neve, ugyanis a dobozképen az áthúzott nulla is felbukkan a név mögött.)
A Resident Evil 0 eredetileg a Nintendo 64-re készült, de végül arra nem jelelnt meg, ugyanis a fejlesztés tovább tartott, és végül az azt követő GameCube-ra jelent meg 2002 novemberében. Ebből, ahogy a másik korai GC-s projektből, a Resident Evil remake-jéből, HD remaster jelent meg lassan egy évtizede. A RE0 azért volt különleges, mert bármikor válthattunk a két főszereplő, Rebecca Chambers és Billy Coen között, és a tárgyakat nem tehettük egy holmi dobozba, hanem gyakran a földön kellett hagyni azokat, mert menedzselni kellett a kevés helyet, amivel a két karakter rendelkezett.
Dusk Golem ezt írta a Resident Evil 0 Remake fejlesztőiről a Twitteren: „Abból, amit hallottam, a Resident Evil Zerót elsősorban a K2 és az M-Two vezeti (akik legutóbb a Resident Evil 4 Remake egyik támogató stúdiója voltak, illetve akik a Resident Evil 4 Remake Separate Ways DLC-jét készítették). A Resident Evil Code Veronica Remake a Capcom első számú fejlesztői csapatával készül sok olyan emberrel, akik a Resident Evil 2 Remake-en és a Resident Evil 4 Remake-en dolgoztak.” Az M-Two hozta össze a Resident Evil 3 Remake-et is. Ez 2020-ban jelent meg.
Mindez még nem hivatalos.
Forrás: Gamingbible