Mennyi idő végigjátszani a Star Wars Outlawsot? A kreatív igazgató válaszol!

Julian Gerighty a VGC-nek adott interjúban több kérdésre is válaszolt, így megtudtuk például azt is, hogy a Massive Entertainment játékából egy funkciót kivágtak a fejlesztés során.

 

„Nagyon korán eldöntöttük, hogy ez egy 25-30 órás „aranyösvényes” kaland lesz, 50-60 óra a maximalistáknak, és ez egy családos, dolgozó ember számára még mindig elég sok idő. De ez nem egy Assassin’s Creed-eposz, nem rendelkezik 200 óra játékidővel, szóval ez lehetővé teszi számunkra, hogy valóban a részletekre koncentráljunk, hogy talán egy kisebb csapattal valami kezelhetőt valósítsunk meg. Alkotóként nagy híve vagyok annak, hogy a kezdeti elképzelés izgalmas, ambiciózus és megvalósítható legyen. Szuper fontos, hogy mindenki, aki a játékon dolgozik, ugyanabban az irányban, ugyanarra a célra törekedjen.

A The Division, a The Division 2 és a Star Wars Outlaws esetében ezt az elképzelést többé-kevésbé, kb. 95%-ban tiszteletben tartottuk. Néhány dolgot hozzáadtunk, megváltoztattunk vagy eltávolítottunk, de nagyon-nagyon keveset. Úszást akartunk volna eleinte. Az animáció szerint ez nem lehetséges, a terjedelem szempontjából sem. Szóval, oké, meg tudunk élni nélküle, megleszünk nélküle, rengeteg más dolgot is felfedezhetünk. De az összes minijáték, ami van (nem tudom, játszottál-e a Sabacc-kal vagy az árkád játékokkal), eredetileg egyiket sem terveztük, így azok a fejlesztés során jutottak be, szóval van egy kis adok-kapok,” mondta Gerighty.

A Summer Game Festen a sajtó kapott egy kipróbálható demót, és ők többen is az Unchartedhez hasonlították a játékot. Erről is beszélt Gerighty: „Úgy értem, számomra nem feltétlenül ez volt a referenciapontunk. Ez egy olyan csodálatos játék, amihez hasonlítani lehet, szóval ha már valakit összehasonlítunk valakivel, akkor az akár a legjobb is lehet az iparágban. A Naughty Dog és amit csinálnak, az abszolút zseniális, szóval elfogadom, de nem ez volt a kiindulópont.”

A demóról Gerighty azt mondta, hogy ez csak egy ízelítő volt. Így reagált a kritikákra: „Úgy gondolom, hogy egy ilyen kiállításon, amikor a játékot a fejlesztés szempontjából lezárod, sok döntést kell hoznod. A producerünk azt mondta, hogy kapsz egy demót az összes kiállításra, amire az év során elmegyünk, tehát a Gamescomra, a ComiConra [stb.]. És ezek fogyasztói ÉS újságírói fókuszúak, szóval olyat kellett választanunk, ami 20 perces, „harapásnyi”, sok változatos, reprezentatív rendszerrel bír, de nem mutatja meg a nyílt világ élményét, mert azt a stúdiótúra során fogjuk bemutatni, az itteni előzetes eseményen. Szóval sokkal több időt fogunk ezekre a dolgokra fordítani, szóval ez egy amuse bouche, inkább előétel, mint a játék főfogása. Úgy gondolom, hogy egy nagyon meggyőző játékunk van, és ennek csak egy részét mutatjuk be itt.”

Kérdés, hogy ez megfelelő reakció-e. A Star Wars Outlaws augusztus 30-án jelenik meg PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re.

Forrás: VGC, VGC

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu