Mivel az Arkane Austin be lett zárva, a stúdió nem lesz képes a korábban beígért DLC-k és tartalmak kivitelezésére, így a redmondi techóriásnak korrekt módon kell hozzáállnia azon játékosokhoz, akik sok plusz pénzt szántak a Redfallra (ami azért megkapta az offline módot is).
A négy játékost támogató kooperatív lövöldözős játék egy kitalált szigeten játszódik, és benne vámpírokat és más mutánsokat kell kiirtani. Hiába volt a kezdeti pillanatokban ígéretes teljesítménye, a játék nem hozta a kitűzött célokat, ugyanis nem volt valami kifinomult, és játékmenete a legjobb esetben is csak átlagosnak volt nevezhető. De az élő szolgáltatásos (live service) játékok esetében nincsen a közönségnek korlátlan ideje és pénztárcája, és ami nem tűnik ki a többi közül, ignorálva lesz. Ez történt a Redfallal is.
A Redfall: Bite Back Edition kapcsán elkezdett a Microsoft visszafizetni egy kis pénzt játékosoknak. A Windows Central beszámolójában egy screenshot is látható arról, hogy az egyik játékos 27 dollárt (közel 10 ezer forintot) visszakap a Microsofttól, ugyanis a játékhoz tervezett DLC-ket ingyen a Redfall ezen verziójával lehetett volna elérni, így a megvásárolt season passokkal és a hozzájuk köthető tartalmakkal kibabrált volna a Microsoft, ha nem adja vissza ezek értékét, hiszen a játék további frissítéseket nem fog már kapni.
Aki megvette a Redfall: Bite Back Editiont, érdemes az email fiókban a spam vagy a szemetes mappát is megnézni a pénzvisszatérítés miatt, legyen szó az Xboxos vagy Steames accountunkról. A visszatérítések hullámokban történnek, és a Windows Central szerint a lemezes kiadás esetében is pénzvisszatérítés lesz, ugyanis a Bethesda ügyfélszolgálata ezt megvalósítja, ha ezt kérelmezzük, bár ehhez egy kis időre biztosan szükség lesz.
Bár a Redfall utólag megkapta a hőn áhított 60 FPS grafikus módot is, egyszerűen nem nagyon tudott érdeklődésre szert tenni, és talán ezért is döntött úgy a Microsoft, hogy elkezd multiplatform megjelenésekben gondolkodni (pl. DOOM: The Dark Ages).
Forrás: Windows Central