Törölte az Embracer a Red Faction: Guerrilla folytatását?

A három részre szakadni készülő svéd konglomerátumról most azt hallani, hogy a Red Faction: Guerrilla folytatásával kapcsolatos terveket elvetette…

 

A Rock Paper Shotgun arról írt, hogy a 2009-ben megjelent Red Faction: Guerrillát folytatta volna az Embracer Group, de szanálták a projektet. Ez nem a Volitionnál készült: ők hozták több mint két évtizede létre az IP-t, de ők később átnyergeltek a Saints Rowra, illetve volt egy kisebb kitérőjük is (Agents of Mayhem), de a Saints Row reboot kudarc volt, továbbá a Savvy Gamesszel tervezett 2 milliárd dolláros megállapodás is meghiúsult, így az Embracernek meg kellett húznia a nadrágszíjat. Ennek látta kárát többek között a Volition is. Akkor ki dolgozott a játékon?

A Fishlabsről lenne szó. A hamburgi központú stúdió a 2021-ben megjelent, űrcsatákat tartalmazó Chorust hozta létre korábban. Mielőtt a Red Factionnel kapcsolatban nyújtott be egy koncepciót a stúdió, volt egy Gyűrűk ura-játékra is ötletük. Ezt a Middle-Earth Enterprisesnek nyújtotta be a Fishlabs. (Ez a cég lenne az Embracer egyik „utódharmada”, és a névből adódóan a Tolkien-hagyatékra koncentrálnának vele.) Viszont választ nem nagyon kapott a német stúdió, ezért nyergeltek át „a vörös frakcióra”…

Az új Red Faction a tervek szerint kb. 100 évvel a Guerrilla után játszódott volna, így egy sokkal színesebb és élettel telibb Mars lett volna a heyszíne. Egy női főszereplője lett volna, aki a földalatti munkások forradalmát vezette volna. A Rock Paper Shotgun forrása szerint azt nézte a Fishlabs, hogy mitől volt jó a Red Faction: Guerrilla és mitől volt rossz a Red Faction: Armageddon, és a kettő keverékéből dolgoztak volna. A GeoMod engine-nel (ez biztosította a rombolhatóságot) is terveztek, de gondolkodtak az immerzív szimulátoros elemeken, a járművek testreszabhatóságán, és a dinamikus párbeszédeken is.

A Plaion (az Embracer egyik kiadóágazata) eleinte pozitívan fogadta a koncepciót, de november végén a kiadón belüli szavazás során lefújták a projektet, és a Fishlabsnek kb. 50 embert el kellett küldenie, így most csak kisegítő stúdióként funkcionál… kár.

Forrás: WCCFTech, RPS

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu