Ez már nem vicc: a Beyond Good & Evil 2 már több ideje áll valahol a fejlesztésében mint amennyi idő a Duke Nukem Forevernek kellett ahhoz, hogy végül eljusson a játékosokhoz!
Emlékezzünk csak vissza, hogy az első hivatalos bejelentés a 2008-as Ubidays során volt. Akkor hallottunk először arról, hogy a Ubisoft tervezi a Beyond Good & Evil 2-t. Mivel az a rendezvény 2008 májusában volt, már több mint tizenhat évnél tart a lassan valóban vaporware-nek, tehát meg nem jelenő, akár nem létező játéknak nevezhető projekt fejlesztési ideje. A Duke Nukem Forever először 1997-ben lett bejelentve, majd 2011-ben jött ki. Az 14 év…
A Beyond Good & Evil klasszikussá vált (nem véletlenül jön belőle az összes modern platformra a 20. évfordulós kiadás, amivel már fel akarja vezetni a Ubisoft a második részt), de ennek ellenére a francia kiadó inkább az Assassin’s Creed felé kanyarodott, ugyanis a Beyond Good & Evil 2 első filmszerű trailer videóját 2017-ben láthattuk. Tehát már itt laza kilenc évről (!) beszélhetünk, de úgy tűnik, hogy a Ubisoft Montpellier kitart a projekt mellett még annak ellenére is, hogy Emile Morel, a kreatív igazgató, aki lényegében átvette az IP-t kiötlő Michel Ancel feladatát (Ancel a Ubisofton belüli szexuális zaklatásos vádak közepette lépett ki a játékiparból, és neki van egy másik vaporware játéka, a WiLD…), tavaly júliusban tragikus hirtelenséggel, mindössze 40 éves korában elhunyt.
A Ubisoft viszont a Twitteren azt írta, hogy a Beyond Good & Evil 2 továbbra is fejlesztés alatt áll. Persze a cég azt már nem részletezte, hogy a projekt hol tart fejlesztésében, sokaknak már ez is örömhír volt. A tweet több mint 140 ezer megtekintést kapart össze másfél óra alatt…
Yes, Beyond Good & Evil 2 is still in development, and we cannot wait for you to discover more about Jade's past in the 20th Anniversary Edition! ☀️
— Beyond Good and Evil (@bgegame) June 24, 2024
Már csak az a kérdésünk, hogy a Beyond Good & Evil 2, amit már több éve is AAAA játéknak nevezett a Ubisoft, VALÓBAN elkészül-e? Duke után ugyanis már nehezen hiszünk az ígéreteknek.
Forrás: GameRant