A Grand Theft Auto VI 2025-ös megjelenését nagy várakozás előzi meg, és a Rockstar új magasságokba emeli a franchise-t a rablásra koncentráló játékmenettel…
A Grand Theft Auto VI előkelő helyen áll, hogy a jövő év legnagyobb játékmegjelenése legyen. Ugyan a jövő év erősnek ígérkezik a játékok terén, de a Rockstar régóta futó franchise-ának várva várt új darabjára sokan még mindig lélegzet-visszafojtva várnak.
A játék első és eddig egyetlen trailere izgalmas filmes bepillantást nyújtott a játék világába, és egy dolog világossá vált: ismét az adrenalin-termelő bűnügyi jeleneteké lesz a főszerep.
Ahogy Tom Petty hangja visszhangzik a játék rövid trailerében, a GTA VI első pillantása arra utal, Lucia és Jason bűnös élete leginkább a rablások körül forog. A játék spekulációinak mély kútjából sokan merítettek, különösen, ha Lucia és Jason történetéről van szó. Egy elég nyilvánvaló bűnözői duót alkotnak, a la Bonnie és Clyde. A játék főszereplői a jelek szerint kisstílű rablók lesznek. A küldetéseik egyre nagyobb teret kapnak, és ez tökéletes lehetőséget kínál a GTA VI számára, hogy inspirálódjon a Payday 3 egyik legnagyobb jellemzőjéből: a maszkokból.
A Grand Theft Auto VI a tökéletes otthona a Payday 3 maszk funkciójának
Habár a Payday 3 langyos visszajelzésekkel indult, a játék számos maszkja – eredeti és testreszabható – továbbra is a franchise egyik legjelentősebb jellemzője volt.
A testreszabás lehetőséget biztosít a játékosoknak, hogy valóban saját identitásukat alakítsák ki a játékban, és a GTA VI termékeny talaj e mechanika további fejlesztéséhez.
Egyelőre a Grand Theft Auto VI küldetéseiről még semmit nem tudni. Ám az elég nyilvánvaló, hogy a játékosok intenzív rablásokra és menekülési forgatókönyvekre számíthatnak. A játék rengeteg módon javíthatja a franchise-t. Azonban a testre szabható maszkok hozzáadása tökéletes mechanika lehet ahhoz, hogy a játékosok valóban úgy érezhessék, hogy egy jóhiszemű karrier-tolvaj szerepét élik.
A saját maszk elkészítése egyedülálló szintű elmélyülést hozott a Payday 3-ban. Ennek a funkciónak bőven lenne értelme a GTA VI-ban. Az elmélyülés a Rockstar szakértelme, és egy olyan játékbeli opció, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy elképzeljék, hogyan díszítené Jason és Lucia a maszkjukat, egyszerű, de hatékony módja lehet annak, hogy a játékosok még jobban kötődjenek a két karakterhez.
A játékon belüli elmélyüléstől eltekintve a Payday 3 szinte számtalan maszkja egyszerűen csak szórakoztató.
A GTA franchise-nak nagy választéka van a játékbeli ruhadarabokból, és a maszkok kincsesbányájának bevonása csak természetesnek tűnik. Ráadásul a GTA csodálatosan durva humorérzékével nem is lehet tudni, hogy a Rockstar milyen fergeteges maszkokat tudna életre kelteni.
Forrás: IGN