Mivel az első Dragon’s Dogma sem úszta meg tartalmi kiegészítés nélkül, valószínűleg ezt tervezi most is a Capcom Itsuno Hideaki játékával.
Itsuno, aki most valószínűleg a Devil May Cry 6-tal foglalkozik (a franchise-ot a második rész óta ő felügyeli), a Dragon’s Dogmával is egy remek játékot hozott létre. Az egy évvel később bővült a Dark Arisennel, és mivel a Dragon’s Dogma 2 még nem kapott tartalmi DLC-t, valószínűleg efelé tapogatózik a japán cég a kérdőívvel, amiben több témát is érint a Capcom.
Arra kíváncsi a kiadó, hogy a Dragon’s Dogma 2 szövegének nyelve, természetessége és olvashatósága milyen volt, megfelelő volt-e annak mérete, jó volt-e a font dizájnja a feliratoknál; milyenek voltak a menük, a zene és a hangeffektek; tetszett-e a történet, a karakterek, a grafika és az irányítás… és ez még csak a felsorolás vele. Tetszettek-e a játékosnak a Dragon’s Dogma 2 mechanikái (harci, pénznem, szintlépés…), jó volt-e a kezelőfelület, megfelelő volt-e a játék által biztosított kihívás szintje, elegendő volt-e a tartalom, kellően eltudott-e merülni a játékban, és hogy egyedi élményt kínált-e. Végül annyit kérnek a játékostól, hogy adjon egy pontszámot, illetve az a kérdés, hogy ajánlaná-e a barátainak a Dragon’s Dogma 2-t.
Szóval ezek eléggé konkrét kérdések, amivel a teljes koncepciót lefedik, hiszen minden aspektusra rákérdez a Capcom. Nyilvánvalóan a DLC-re készül a Capcom, hiszen először ezt fogja kiadni a cég. (Mostanában egyik nagyobb játékuk sem ússza ezt meg; a Devil May Cry V-nek a Special Edition volt ez.) Persze a visszajelzéseket figyelembe lehet majd venni a Dragon’s Dogma 3 fejlesztésében is.
A Dragon’s Dogma 2 eladásaival nem kell, hogy szégyenkezzen, hiszen már több mint 3 milliónál tart a Capcom játéka, és emiatt a japán cégnek az eredeti eladási terveit feljebb kellett srófolnia. Szóval az eredmény jó, és erre építkezni kell.