Dragon’s Dogma 2: kérdőívvel méri fel a Capcom a DLC irányát?

Mivel az első Dragon’s Dogma sem úszta meg tartalmi kiegészítés nélkül, valószínűleg ezt tervezi most is a Capcom Itsuno Hideaki játékával.

 

Itsuno, aki most valószínűleg a Devil May Cry 6-tal foglalkozik (a franchise-ot a második rész óta ő felügyeli), a Dragon’s Dogmával is egy remek játékot hozott létre. Az egy évvel később bővült a Dark Arisennel, és mivel a Dragon’s Dogma 2 még nem kapott tartalmi DLC-t, valószínűleg efelé tapogatózik a japán cég a kérdőívvel, amiben több témát is érint a Capcom.

Arra kíváncsi a kiadó, hogy a Dragon’s Dogma 2 szövegének nyelve, természetessége és olvashatósága milyen volt, megfelelő volt-e annak mérete, jó volt-e a font dizájnja a feliratoknál; milyenek voltak a menük, a zene és a hangeffektek; tetszett-e a történet, a karakterek, a grafika és az irányítás… és ez még csak a felsorolás vele. Tetszettek-e a játékosnak a Dragon’s Dogma 2 mechanikái (harci, pénznem, szintlépés…), jó volt-e a kezelőfelület, megfelelő volt-e a játék által biztosított kihívás szintje, elegendő volt-e a tartalom, kellően eltudott-e merülni a játékban, és hogy egyedi élményt kínált-e. Végül annyit kérnek a játékostól, hogy adjon egy pontszámot, illetve az a kérdés, hogy ajánlaná-e a barátainak a Dragon’s Dogma 2-t.

Szóval ezek eléggé konkrét kérdések, amivel a teljes koncepciót lefedik, hiszen minden aspektusra rákérdez a Capcom. Nyilvánvalóan a DLC-re készül a Capcom, hiszen először ezt fogja kiadni a cég. (Mostanában egyik nagyobb játékuk sem ússza ezt meg; a Devil May Cry V-nek a Special Edition volt ez.) Persze a visszajelzéseket figyelembe lehet majd venni a Dragon’s Dogma 3 fejlesztésében is.

A Dragon’s Dogma 2 eladásaival nem kell, hogy szégyenkezzen, hiszen már több mint 3 milliónál tart a Capcom játéka, és emiatt a japán cégnek az eredeti eladási terveit feljebb kellett srófolnia. Szóval az eredmény jó, és erre építkezni kell.

Forrás: WCCFTech, Capcom

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu