A Housemarque egy senior játéktervezőt keres a következő AAA akciójátékukhoz, így a PlayStation Studios kötelékébe tartozó finn brigád már neki is látott a munkálatokhoz.
A stúdiót 2021-ben, nem sokkal a Returnal megjelenése után vásárolta fel a Sony Interactive Entertainment. A játékuk tavaly februárban eljutott PC-re is, és a LinkedInen felbukkant egy álláshirdetésük. A sikeres jelentkező a művészekkel, programozókkal, animátorokkal és tervezőkkel közösen fog dolgozni annak érdekében, hogy a Housemarque a következő szintre léphessen. Az ellenfelek dizájnjának és implementációjának a legmagasabb szinten történő megvalósítása lesz a senior játéktervező feladata, aki ezen túl a projekt kreatív elképzeléseit is felügyelni fogja.
A Housemarque-nál egy AAA akciójáték ellenségeinek megtervezéséért, a prototípusok készítéséért és megvalósításáért lesz felelős a kezdetektől a kész, teljes értékű ellenfelekig, akiket a játékosnak le kell győznie. A programozók az általa tervezett viselkedési formákat implementálják, a pályatervezők pedig az ellenségek környezetét hozzák létre, hogy a harci találkozások a lehető legizgalmasabbak, leginnovatívabbak és legkreatívabbak legyenek. Külső fejlesztőkkel is dolgozni fog a jelentkező: felül fogja vizsgálni a munkájukat, majd visszajelzést és útmutatást ad nekik, hogy a munkájuk összhangban legyen a játék víziójával. Az animátorokat és a vizuális effektekért felelős művészeket pedig úgy kell irányítania, hogy a visszajelzések és az a harci animációk a lehető legvilágosabban közvetítsék az ellenség viselkedését a játékosok felé.
Az elvárások között felbukkan az, hogy legalább egy AAA játékon dolgozott a jelentkező tervezői szerepkörben, kiváló képességekkel és tudással rendelkezik a pályatervezés és az ellenségtervezés terén, szenvedélyes az akciójátékok, az ellenfelek és bossok tervezése iránt, illetve az, hogy csapatjátékos (nem csak elvben, hanem a gyakorlatban is). Jó, ha hisz abban, hogy a kommunikáció a legjobb módja a konfliktusok minimalizálásának, jártas az Unreal Engine használatában (tehát Unreal Engine 5-öt használ majd a stúdió!), jól tud angolul, szóban és írásban egyaránt, erős képességekkel bír a prototípusok gyártásában, és bátor a nehéz tervezési problémák megoldása során.
Ebből nem tudjuk meg, hogy pontosan mi is lesz ez, de már 2022-ben mondta a Housemarque, hogy egy új IP készül náluk, és talán egy többjátékos élmény lehet, hiszen erre utalhatott anno Ilari Kuittinen, a stúdió igazgatója.