Dead Rising Deluxe Remaster megjelenési dátuma mellett az is kiderült, hogy 4K-ban fog futni 60fps-sel, az RE Engine-ben.
Miután a Capcom a múlt héten váratlanul leleplezte a játékot, újabb részleteket osztott meg a Dead Rising Deluxe Remasterről. Többek között megerősítette, hogy a játék 2024. szeptember 18-án jelenik meg.
A fejlesztő, Rysosuke Murai azt mondta, hogy „nem lenne túlzás remake-nek nevezni ezt a játékot”, és elmondta, hogy az új kiadás 4K 60fps-ben fog futni az RE Engine-en.
Olyan minőségi fejlesztéseket tartalmaz majd, mint a célzás közbeni mozgás lehetősége, valamint az NPC-k viselkedésének javítása.
A Capcom emellett „finomhangolta a kezelőfelületet” és automatikus mentési funkciót is beépített. A történet pedig kilenc nyelvre lesz majd honosítva. A kiadó a standard kiadás mellett egy digitális deluxe kiadást is tervez. Ez további skineket és pláza háttérzenét tartalmaz majd. A fizikai megjelenést 2024 novemberére tervezik.
A Dead Rising visszatér
Habár évek óta nem fejlesztettek új Dead Rising játékot, a franchise visszatérése lehetségesnek tűnt. Február elején a Capcom egy „Super Elections” felmérést tett közzé a weboldalán. Ebben arról kérdezte a játékosokat, hogy szeretnének-e folytatást vagy spin-offot a szunnyadó franchise-okhoz, mint például a Dead Rising, az Okami és a Dino Crisis.
A Dead Rising eredetileg 2006-ban jelent meg, és hamar a kizárólag Xbox 360-on elérhető, kívánatosabb játékok közé került.
A franchise a 2000-es évek végén és a 2010-es években egy új sikerszériát indított el a Capcom számára, amely három folytatást is tartalmazott.
A Dead Rising Deluxe Remaster bejelentése előtt a franchise legutóbbi darabja a Dead Rising 4 volt. Utóbbi 2016-ban jelent meg Xbox One-ra és PC-re, mielőtt egy évvel később megjelent volna a Frank’s Big Package című PS4-es port. A Dead Rising 4 vegyes fogadtatásban részesült. A hírek szerint eladási szempontból alulteljesített.
A Dead Rising 4 gyenge eladási teljesítménye egy új Dead Rising-játék törléséhez vezetett. Emellett az anyacég bezárta a Capcom Vancouver (korábban Blue Castle Games) stúdióját. Ez utóbbi 2010-ben a Dead Rising 2 előzményjátékával, a Case Zeróval kezdte meg a munkát.
Forrás: Eurogamer