MOZI HÍREK – A Metal Gear Solid élőszereplős adaptációja még mindig fejlesztés alatt áll és úgy tűnik, végre halad a munka…
A Metal Gear Solid régóta várt élőszereplős adaptációja rendkívül izgalmas frissítést kapott Avi Arad producertől, aki megerősítette, hogy a projekt még mindig fejlesztés alatt áll. A franchise adaptációján már 2006 óta (!) dolgoznak. Habár nem sokat hallottunk a filmről azon túl, hogy Jordan Vogt-Roberts rendezi és Oscar Isaac lesz a főszereplő, Arad biztosította a Game-et, hogy a forgatókönyvön már most is dolgoznak…
„Dolgozunk még a forgatókönyvön, de még nem beszélhetek róla. Szerintem mindenki nagyon izgatott és meglepett lesz”.
A beszámoló szerint Isaac, akit leginkább a Star Wars-sagában, valamint a Dűne és a Holdlovag című filmekben nyújtott szerepéről ismerhetünk, állítólag kiszállt a projektből. A forgatókönyvet pedig a Jurassic World: Bukott Birodalom és a Kong: Koponya-sziget írója, Derek Connolly dolgozza át.
A folytatásban Arad megjegyezte, hogy a Metal Gear Solid a videójáték-adaptációk „csúcsa”, és biztosította a rajongókat, hogy arra törekszik, hogy „fantasztikus” legyen.
„Soha nem gondoltam így erre. Ezek csak filmek, amiket a lehető legjobbra akarok csinálni, értitek? Úgy gondolom, hogy a Metal Gear-t jól megcsinálni nyilvánvalóan csodálatos lesz, mert szerintem sokkal meditatívabb, mint néhány más adaptáció. Személy szerint azt akarom, hogy fantasztikus legyen.”
A Metal Gear Solid alkotója, Hideo Kojima már tudja, hogy kit szeretne Solid Snake szerepére
A Hideo Kojima által megalkotott és a Konami által fejlesztett és kiadott Metal Gear a mai napig a modern kor egyik legismertebb és legünnepeltebb videójáték-franchise-ának számít. Az első játék, amely 1998-ban jelent meg, a különleges erők egyik ügynökét követi, aki azt a feladatot kapja, hogy megtalálja a címadó szuperfegyvert, a „Metal Geart”. A mindenféle lopakodást, kémkedést és akciót, valamint a cyberpunk, disztópikus, politikai és filozófiai témákat felvonultató Metal Gear számos folytatást indított útjára.
Habár Oscar Isaac most már kiesett a főszereplő Solid Snake szerepéből, az alkotó, Hideo Kojima tudja, kit szeretne látni helyette a szuperügynök szerepében.
Méghozzá a Furiosa egyik sztárját, Tom Burke-öt! Kojima nemrég a közösségi médiában kommentálta a szereposztási ötletet, mondván:
„Jacket, Furiosa mentorát Tom Burke alakítja. Számomra pont úgy nézett ki, mint Snake. Nyilvánvalóan, amikor egy partin találkoztam vele és meghallgattam, mindenki azt mondta nekem a forgatás első napján, hogy úgy hangzott, mint Snake.”
A Kong: Koponya-sziget rendezője, Jordan Vogt-Roberts egyébként 2014 óta szerződött az MGS-film rendezésére, és reméli, hogy a projekt R-besorolással valósul meg. Reményei szerint egy „kockázatosabb, tökös, Kojima-san verzió” készülhet belőle – mondta a Collidernek még 2018-ban. Miután majdnem két évtizedet vártunk a film megjelenésére, reméljük, hogy az adaptáció inkább előbb, mint utóbb összejön…
Forrás: Game, The Collider