Nem, nem a The Witcher 4-ről (vagy pontosabban az új trilógiáról, mert a CD Projekt RED azt nevezte meg egyik projektjeként!) van szó, hanem egy másik játékról, amin a CD Projekt egy másik stúdiója dolgozik!
A kérdéses stúdió egyszerre két játékkal készül, ami a Vajákhoz köthető. Az egyik a The Witcher első részének a remake-je lesz, de nem erről van szó, hanem a másik projektről. Ez egy spin-off lesz, és a stúdió, amiről szó van, a The Molasses Flood lenne. A stúdió egy álláshirdetésben (senior harci tervező) erősítette meg, hogy osztályalapú többjátékos játékmenettel rendelkezik majd ez a játék.
A sikeres jelentkező felelőssége lesz az, hogy fejlessze és finomítsa a harcra és az alapvető harci rendszerekre vonatkozó elképzelést, tervezze meg a legkülönbözőbb ellenségtípusok, köztük az alapellenségek és a bossok széles skáláját, majd ezekből prototípusokat kell megvalósítania, aztán ezeket ki kell balanszolni és javítani is. A harci élményt is mikroszinten hangolnia kell (animáció hossza, sebezhetetlenséget kínáló képkockák, sebzés mennyisége, stb.). Implementálnia kell az egyes karaktertípusok harci viselkedését olyan technikák segítségével mint a viselkedési „fák”, animációs grafikák és tervrajzok. Meg kell határoznia és fejlesztenie kell a belső munkafolyamatokat és fejlesztési eszközöket a mesterséges intelligencia viselkedésére és a támadási mintákra vonatkozóan.
Együtt kell dolgoznia a karakterek művészeti, animációs, vizuális effektekért felelős és hangos részlegével, hogy a karaktereket a legjobb megjelenítéssel és csiszolással valósítsa meg. Segítsen a harccal kapcsolatos rendszerek (a játékosok szintlépése és tapasztalata, a fegyverek és a sebzés) kiegyensúlyozásában, tervezési dokumentációt kell készítenie és karban tartania, majd együtt kell működnie a fejlesztőkkel, hogy a rendelkezésre álló idő és erőforrások mellett mindezek megvalósíthatók legyenek. Folyamatosan kommunikálnia kell a csapattal, hogy visszajelzéseket kapjon, ezzel finomhangolva munkáját.
Hol van a trükk? „Implementálnia kell az egyes karaktertípusok harci viselkedését”. Úgyhogy olyasmi készülhet mint a For Honor…
Forrás: Tech4gamers, Smartrecruiters