A BioWare következő játékában kedvező lesz, ha főszereplőnk remek kapcsolatot ápol a csapattársaival, mert ők is erősebbek lehetnek ennek jóvoltából.
A Game Informer magazin legújabb számának címlapsztorija a Dragon Age: The Veilguard, és így lassan többet is hallani fogunk a BioWare nagy reménységéről, ami két rebooton is átesett, hiszen eredetileg egyjátékos projekt volt a Dragon Age 4, majd átterelték egy élő szolgáltatású (live service) modellre, majd a Star Wars Jedi: Fallen Order sikerei láttan visszamozdították egy egyjátékos koncepcióra, így nem véletlenül telt el közel tíz év azóta, hogy megjelent a Dragon Age: Inquisition.
Mindegyik karakter, aki csatlakozhat a csapatunkba, egy kapcsolati szinttel is rendelkezni fog. Minél magasabb szintre tudjuk emelni, úgy ő szintenként kapni fog egy skill pontot. Úgy javíthatjuk a viszonyunkat a bajtársunkkal, ha segítünk nekik a küszködésükben, vagy ha a személyes küldetéseiket teljesítjük. Corinne Busche, a játék egyik rendezője szerint nem csak a románc, hanem a barátság is jelentős fontossággal bír. Nem csak arra törekedett a BioWare, hogy a karakterünknek milyen viszonya van a többiekkel, hanem arra is, hogy nekik milyen kapcsolatuk van egymással. Ez lényegében egy család, és végül az a legfontosabb, hogy mindannyian segíteni tudják a másikat.
A skillfájuk a Dragon Age: The Veilguardban kisebb lesz a sajátunknál, ugyanis mindössze öt képesség lesz rajtuk. Ha ezek hasznosak, és nem csak holmi passzív bónuszokat biztosítanak, akkor ez is megfelelő tud lenni, és ezen még változtathatunk, ha váltogatjuk, hogy ki jön velünk küzdeni, és kit küldünk pihenni valamennyi ideig. Minél jobb a viszonyuk velünk, annél hatékonyabbak a harcokban. Ezt a Dragon Age: Originsben már láthattuk. Akikkel nem jövünk romantikusan össze, kialakulhat a románc a többi karakter között (ezt a Mass Effect 3-ban és a Dragon Age: Inquisitionben már láttuk).
A Dragon Age: The Veilguard valamikor ősszel fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Series-re, illetve PC-re.
Forrás: PCGamer, Game Informer