Az NPC-k is reagálni fognak a tetteinkre a Kingdom Come Deliverance 2-ben!

Az áprilisi bejelentés óta a Warhorse Studios egyre többet kezdett elárulni a játékáról, így most a dinamikus NPC-k, illetve a mellékküldetésekhez kötődő történetmesélés jött szóba.

 

Martin Ziegler, a Warhorse egyik fejlesztője beszélgetett az Epic Games Store blogjával (na, belőlük nem néztük volna ki, hogy így terjeszkednek), ahol elmondta, hogy a Kingdom Come Deliverance 2-ben dinamikus NPC-rutinok lesznek, így a nem játszható karakterek cselekedetei részben miattunk, részben nem változni fognak bizonyos eseményektől függően:

„Ha követjük őket, láthatjuk, hogy egészen úgy viselkednek, ahogyan azt a korszak egy valódi személyétől elvárnánk: együtt reggeliznek a többiekkel, elindulnak az adott munkahelyükre, esetleg vásárolnak egy kicsit, este lehűlnek egy kocsmában vagy egy sétán, esetleg megszakítják a napirendjüket, amikor váratlanul utcai verekedést látnak, találkoznak egy arra járó ismerőssel, vagy végignézik, ahogy egy csavargót nyilvánosan megbüntetnek a főtéren felállított akasztófán. Megváltoztatják ezt a rutint, ha a közelmúltban erőszak vagy lopás történt a környéken: talán otthon maradnak ahelyett, hogy sörözni mennének, esetleg fegyvert visznek magukkal, vagy fokozott járőrözésre szólítanak fel a környéken. És mindez folyamatosan történik az egész világon, akár ott vagy, hogy lásd, akár nem,” mondta Ziegler.

A játékosok sok szabadságot kapnak a mellékküldetésekben (a fő történetszál sokkal lineárisabb), mert Henry, a főszereplőnk nem nemes, így nincs akkora befolyása a királyok közötti kakaskodásban: „Nagyon tetszik a küldetéstervezéssel kapcsolatos megközelítésünk; különösen a mellékküldetésekben, ahogyan megpróbálunk nagy szabadságot biztosítani a különböző játékosoknak, hogy a saját módszereik szerint közelítsék meg a dolgokat, és a játék képes legyen reagálni rájuk. Tetszik, ahogy az ebből kialakuló, felbukkanó történetmesélés kiegészíti a fő küldetés lineárisabb és irányítottabb narratíváját. A politika és az ahhoz kapcsolódó erőszakos konfliktus a mi konkrét korszakunkban valóban a fő történet középpontjában áll. Ezek a te konkrét történeteden keresztül zajlanak… te is láthatod őket mindenhol körülötted, ahogy csak felfedezed a világot. Vannak banditák a vadonban, idegen zsoldosok, akiket egy invázió hoz az országba, és a helyiek mindezekre reagálnak.

Az egyik kihívás az volt, hogy a karaktered, Henry fontos szerepet játsszon ezekben az eseményekben (hogy úgy érezd, hogy hatással vagy a történetre), de ugyanakkor hű maradj a valósághoz, hogy Henry csak egy falusi kovács fia, akinek a kor társadalmi realitásai szerint csak nagyon korlátozott lehetősége van arra, hogy bármit is befolyásoljon. Végül azt hiszem, meg tudtuk találni az egyensúlyt, és mindkettőből a legjobbat megtartani,” tette hozzá Ziegler.

A Kingdom Come Deliverance 2 nem rendelkezik még megjelenési dátummal. PlayStation 5-re, Xbox Series-re, illetve PC-re készül.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)