Bevált a Netflixnek a jelszavunk megosztásának tiltása: több előfizetőjük van!

Sőt, a szolgáltatás még ennél is jobb helyzetben áll, ha hozzáteszünk még egy elemet, ami befolyással van arra, hogy hányan fizetnek elő a Netflixre…

 

A korábban DVD-kölcsönzőként indult Netflix azóta átnyergelt a streamelésre, és a szolgáltatás is idővel kiadós bővülésen esett át. Eredeti tartalmak is készülnek, és a felhasználói élményt a jobb funkciókkal igyekszenek javítani. De ennek ára van: a szolgáltatásnak és annak költségeinek fedezetet kell biztosítani, így az előfizetést drágítani kellett. Ez nemrég megtörtént, és ennek ellenére úgy tűnik, hogy a drákói szigor bejött a Netflixnek…

Hiába az áremelés, hiába a jelszavunk megosztásának tiltása, plusz 8 millió előfizetőjük van. Így nem lehet ingyen, más előfizetésével nézni a tartalmakat, hanem elő kell fizetni az exkluzív tartalmakért és a nemzetközileg ismert műsorokért, amiből aztán több jövedelme van a cégnek. A reklámokkal támogatott előfizetések és az élő események sem maradnak el, és ezekkel is „zöldül” a Netflix egyenlege; erről a cég csütörtökön közölt részletesebben információkat.

Szóval már 278 millió előfizetőnél jár a Netflix, ami azzal is több pénzt vonz be magához, hogy a legolcsóbb reklámmentes előfizetési szintet eltávolította. Ezzel a második negyedévben a reklámokat tartalmazó előfizetések száma 34%-kal növekedett. Korábban az Egyesült Államokban volt egy alap tagsági szint, ami el lett távolítva. A legolcsóbb előfizetés így a tengerentúl havi 15,5 dollár (kb. 5650 forint), míg a reklámos előfizetések minimum 7 dollár (kb. 2550 forint), ami egy órányi tartalomba kb. öt percnyi reklámot tol a képernyőnkre. A reklámok hossza változó lehet, de általában a műsor előtt és után szokták ezeket lejátszani az előfizetőknek.

A Netflix jövedelme az egy évvel korábbi eredményhez képest 17%-os növekedést mutatott fel, és a cég szerint a reklámok 2025-re jelentős mértékben fognak hozzájárulni a céges eredményekhez az ilyen előfizetések jóvoltából. Csak ne vigyék túlzásba a reklámokat, mert akkor az már idegesítő lenne.

Forrás: WCCFTech, Netflix

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu