Kissé érdekes párhuzamot állított fel a Guerrilla Games narratíváért felelős igazgatója, James Windeler a stúdió következő játékáról (bár az is igaz, hogy társfejlesztőként dolgoznak ezen), mert eközben az is a cél, hogy a karakterek ugyanolyanok maradjanak…
A Lego Horizon Adventuresön a Studio Gobo és a Guerrilla Games közösen dolgozik, és Windeler a Gamesindustry-nak adott interjújában kifejtette, hogy fel fogjuk ismerni a karaktereket, de pár téma esetében az eltérő célközönség miatt lesznek jelentős változások: „Igyekeztünk a lehető legtöbbet megtartani a történetből. Sok minden, ami a világban történik, például a régi világ pusztulása, ez elég nehéz téma egy nyolcévesnek. Szóval meg kellett találnunk a módját, hogy ez jelen maradjon a történetben, mert a Horizon számára ez alapvető fontosságú. De nem is olyan dolog, amire támaszkodtunk. Nem fogsz találni néhány olyan lesújtó leleplezést az első játékból mint azok az asztalnál ülő halott vállalati lángelmék, vagy bármi ilyesmi.
Vannak olyan pillanatok az első játékból, amelyek igazán súlyos érzelmi ütést jelentenek, és szerintem jó módját találtuk meg annak, hogy hűen ábrázoljuk őket, de alávágjuk őket egy komédiával, ami könnyedebbé teszi a dolgokat. Ezek a dolgok jelen vannak, de természetesen nem felszínesek. Ez egy sokkal egyszerűbb változat, de sok visszhangja van az eredetinek. Még mindig úgy kell érezni, mintha a Horizon lenne. Határozottan sokat változtattunk a szabályokon. A karakterek megmaradtak a lényegüknél. Azt hiszem, remek egyensúlyt találtunk. Rengeteg segítségünk van. Ashley Burch visszatér Aloy hangjaként, ahogy JB Blanc is (mint Rost). Hallhatod az ő alakításaikból áradó túláradást. Más mint a többi játékban, de még mindig felismerhetőek. Ők is a részesei, és ez hatalmas segítség volt,” mondta Windeler.
A Lego Horizon Adventures decemberben fog megjelenni PlayStation 5-re, PC-re, illetve Nintendo Switch-re. Xbox Series port? Arról anno nagyon hülye indoklást adott a stúdió (erről beszámoltunk). Cross-platform többjátékos lehetőség sincs a játékban.
Forrás: WCCFTech, Gamesindustry