A Ubisoft makacssága töretlen: beindítja a Star Wars Outlaws marketingjét!

Hiába a kritikával teli visszajelzések a tíz percnyi játékmenetes videóra, hiába voltak aggodalmak már egy amerikai bank elemzőjétől is, Yves Guillemot csapata egyszerűen nem hátrál meg!

 

A Ubisoft annyira biztos a Massive Entertainment játékában (talán nem ugyanazt az unott nyílt világú formulát használhatja, amit annyiszor tapasztalhattunk már más Ubisoft-játékban), hogy a Star Wars Outlaws marketinges költségvetése jóval magasabb az eddigi játékokhoz képest. Erről maga a francia kiadó beszélt egy pénzügyi tájékoztató keretein belül. Yves Guillemot, a Ubisoft vezérigazgatója elmondta, hogy a pénz mellett több erőfeszítés is jár a Massive játékának.

Guillemot talán nem a mi világunkban él, mert szerinte a közösségi hangulat pozitív, ami ellentétes azzal, amiről mi már beszámoltunk. Talán túlzottan is bízik a vezérigazgató a játékban, mert azt mondja, hogy az idei év egyik leginkább várt címéről van szó. Ez bátor kijelentés, mert ott van a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom, a Call of Duty: Black Ops 6, esetleg a Silent Hill 2 Remake, hogy csak három másik példát említsünk. Ezekhez képest nem lesz egyszerű feladat talpon maradni.

A Ubisoft persze most is megígérte, hogy a Star Wars Outlaws még több játékmenetet fog bemutatni magából a következő kicsivel több mint egy hónap során, és a Massive úgy véli, hogy ezek a felvételek alaposan hájpolni fogják a közönséget. Azaz úgy gondolják, hogy izgatottan várni fogják majd a játékot, de még nem látjuk, hogy ez miképp fog bekövetkezni, mert az eddigi benyomások a közönségben éppen az ellenkezőjének tűnnek.

A Ubisoft bízik abban, hogy a következő hónapok forradalmiak lesznek a cég számára. Érkezik még tőlük az Assassin’s Creed: Shadows is, és támogatni fogják az élő szolgáltatású (live service) címeiket is, így az XDefiantot és a közel kilenc éve menetelő Rainbow Six: Siege-et is. A Star Wars Outlaws augusztus 30-án érkezik PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)