A Massive Entertainment következő játéka lassan el fog jutni a közönséghez, és bár nem tűnik annyira kirobbanóan fantasztikusnak a Star Wars Outlaws, mégis van benne munka, illetve volt, ami megihlette a stúdiót a játék megvalósítása során.
A Star Wars Outlaws felettébb hasonlónak tűnik ahhoz, amit a Ubisoft többi nyílt világú játéka kínál, ugyanis a formula nem nagyon tér attól, amit például valamelyik Far Cry-ban vagy Assassin’s Creedben láthattunk már. A játék kreatív igazgatója, Julian Gerighty a GamesRadarnak adott interjújában elmondta, hogy „kétségtelenül” az Assassin’s Creed Odyssey volt az egyik kedvence a franchise-ból, mert egy hatalmas környezetben a megközelítés szabadságát biztosította, és a játék középpontjában a kíváncsiság állt. Ezért a Massive gyakran megkereste a kollégákat például amiatt, hogy mi lenne méretben túl nagy, vagy mi lenne a túl nagy megteendő távolság.
De nem csak az Assassin’s Creed Odyssey volt az egyetlen inspiráció a Star Wars Outléaws számára. Gerighty elárulta, hogy a legnagyobb referencia neki a Ghost of Tsushima volt, ami sokkal inkább a Kurosawa-féle ihletet adta, mintsem a Western, John Ford-féle inspirációt George Lucasnak. Megemlítette még a Red Dead Redemptiont is, mert a világot világként kezeli, nem pedig egy gyakran ismétlődő tevékenységlistaként. Amikor Gerighty a Ghost of Tsushimára gondol, azt imádta benne, hogy a játékosfantázia tiszta volt, és erre épített a Sucker Punch a játékban. A sztori, a világ, a karakter, minden összeillik, miközben a játékmenet irányítja az egészet. Ez egy olyan fantázia, amiben egy szamuráj/ninját kezelhetünk Japánban. Ez volt a Star Wars Outlaws egyik „irányítótornya”.
A megjelenés már nincsen messze, de azért még egy hónapot még le kell húzni addig. A Star Wars Outlaws ugyanis augusztus 30-án fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Series-re, illetve PC-re. Már csak az a kérdés, hogy mennyire lesz a játék maradandó, ugyanis nem biztos, hogy ezt a Massive eléri.
Forrás: PCGamer, GamesRadar