Azért ez már mennyire hülyén fest Gabe Newelléktől, hogy van egy játék, ami egyre inkább szivárog, de a Valve csak azért sem akarja bejelenteni azt…?
A Deadlock egy külső nézetes lövöldözős játék eltérő karakterekkel (hősökkel), képességekkel, és egy Dota 2-féle pályával. Sokan napi szinten játsszák. Ezzel semmi baj nincs, de ott már felmerül pár kérdés, amikor hozzátesszük, hogy ezt a játékot a Valve továbbra sem ismeri el, hogy létezik! Ennek ellenére akkora a közönség, hogy már egy subredditje is van a Deadlocknak, aminek már több mint 3500 tagja van…
A subreddit meghatározása szerint ez az első számú közössége a Deadocknak, egy külső nézetes MOBÁ-nak, amit a Valve Corporation fejleszt. Három hónapja indult, és akkor kezdtek a képek és videók kiszivárogni az internetre. Sok aktivitás nem nagyon volt a rajt óta, de ha mélyebben vizsgálódunk, több játékos is felbukkan, aki csendben az alfatesztek során ki tudta próbálni a Deadlockot. Az egyik felhasználó, fwa451 szerint a Valve a drótkötél élesebb kanyarjait sokkal görbébbé kellene, hogy tegye, de ez nem nagyon zavarta korábban. Nemrég a BioShock Infinite-et játszotta, és ott sokkal kényelmesebbnek és esztétikusabbnak hatott a kötélpálya.
A Dathost fiók már elkezdett kísérletezni a Deadlock dedikált szervereivel, és ez kifogástalanul működik, ahogy a többi másik játék is. Már Európában és Észak-Amerikában is vannak szerverei. Tbmode annyira sokat játszott a Deadockkal, hogy a Valve-tól több karaktert követel, máshol pedig azt lehet olvasni, hogy a karakterek közötti balansz kapcsán vita van, a játék korai buildje folyton kiakad, és nem tudnak afelett sem békésen elmenni, hogy mennyire lövöldözős játék vagy MOBA a Deadlock.
Szóval ezek azért már eléggé kifinomult témák annak ellenére, hogy egy, még be sem jelentett játékról van szó. A Valve mikor óhajt valamit esetleg hivatalosan is mondani róla? Már itt lenne az ideje!