A Bungie leépítéseinek híre után több bennfentes is frissítést adott a projektjeikről, kezdve a Destiny 3-mal. A Bloomberg újságírója, Jason Schreier szerint a Bungie belső forrásai megerősítették, hogy a Destiny 3 valójában sosem volt fejlesztés alatt, a korábbi pletykákkal ellentétben. A stúdió egy ideig egy Payback kódnevű spin-off projekttel kísérletezett, de végül ezt is elvetették a legutóbbi leépítések előtt.
A Payback nevű projektet Luke Smith és Mark Noseworthy felügyelte. Ez az új dolog lett volna a következő nagy Destiny élmény, de kifejezetten nem a Destiny 3. Luke Smith és Mark Noseworthy már nincsenek a Bungie-nál; elbocsátották őket. A Paybacket félretették, és a stratégia most az, hogy vegyük a Destiny 2-t, és kisebb élménycsomagokat készítsünk, amelyek 6 hónaposak lesznek az eddigi éves bővítmények helyett. Két kisebb élménycsomag lesz évente.
A Bungie inkább a Destiny 2 támogatását folytatja, de egy másik módon. A Bloomberg újonnan közzétett történetében Schreier hozzáadta, hogy az új Destiny 2 élménycsomagok ingyenesek lesznek. A Bungie továbbá új világokba tervezi kalandozni, új karakterekkel a történetben.
Ezt a stratégiai váltást egy másik Destiny szivárogtató is megerősítette, aki szerint évente 2 DLC és két szezon lesz, szezonális narratívával, szezonális ciklussal és két rally eseménnyel.
Jeff Grubb szerint a Bungie-t lényegében a PlayStation Studios vezetője, Hermen Hulst fogja irányítani, elveszítve korábbi autonómiáját a Sony általi felvásárlást követően. „A folyamat lényegében az autonómiájuk megszüntetését kezdi. Többé nem fognak független stúdióként működni a Sony alatt; olyanok lesznek, mint bármelyik másik PlayStation világszerte stúdió a Sony Interactive Entertainment alatt, Hermen Hulst felügyeli majd a stúdiót, mint a többi Sony stúdiót.”
A Destiny 2 támogatásán túl a Bungie továbbra is a Marathon újraindítására összpontosít, mint versenyképes extraction shooter és egy harmadik franchise-ra, amelyet a PlayStation Studios-szal együtt fejlesztenek.
Forrás: WCCFTECH