A Larian jelenleg két RPG-n is dolgozik, és nem akar a belga központú csapat ismétlődést, és mindezt a Baldur’s Gate 3 indította el náluk…
A Larian nagy fába vágta a fejszéjét. A Baldur’s Gate 3 kimagaslóan jó lett, és ezek után kapásból két RPG is készül náluk, természetesen a rájuk jellemző stílusban, ám ez magával hozott pár problémát. Nem könnyű a Dungeons & Dragonsból készített játékhoz hasonló kaliberűt csinálni. Az egyik kihívás az, hogy az új IP-t tartalommal és eredeti ötletekkel is meg kell tölteni!
„Az egyik legnagyobb problémánk most az, hogy amikor beszélünk valamiről, azt mondjuk, hogy ezt a Baldur’s Gate 3-ban csináltuk. És ha visszagondolunk, kiderül, hogy sok mindent csináltunk a BG3-ban. Ugyanez volt a fejlesztés során is. Már látták ezt a mintát? Használták már ezeket az igéket ebben a sorrendben? Volt már ilyen érzelmi ívük? Szóval folyamatosan próbáljuk biztosítani, hogy új élményt kapjanak, és ne csak ismételjük magunkat, és ne csak a tartalom kedvéért adjunk nekik tartalmat,” mondta a PCGamernek Adam Smith, az írói igazgató.
Ez a probléma nem újkeletű a Larian számára. Az első Divinity: Original Sin is felettébb vaskos volt, és ezek után a második rész is nagy volt. Ezért nem volt csoda, hogy a Baldur’s Gate 3 során is ez nagy falat volt nekik. A stúdió kísérletezésre felettébb hajlamos (elvégre terveztek egy új Baldur’s Gate-et is, amiről a minap beszámoltunk a hírekben), és ennek azért van eredménye, hiszen nem nagyon szoktunk csalódni abban, amit Swen Vinckéék ki szoktak adni a kezeik közül.
A Larian két következő RPG-jére még sokat kell várni, de mivel a Baldur’s Gate 3-ban annyi lehetőség lakozik, nem is baj az, hiszen azzal az RPG-vel lazán el lehet tölteni ötszáz órát, és még ez is kevés lehet sokak számára.
Forrás: PCGamer