A Fallout 4-hez akkora mod készült, hogy már-már önálló játéknak is lehetne tekinteni azt, bár azért mégis kell hozzá a Bethesda Game Studios lassan tíz éve megjelent alapjátéka.
Két hete jelent meg a Team Folontól a Fallout: London, ami a Fallout 4 teljes átalakítást kínáló (total conversion) modja új helyszínnel, küldetésekkel és szinkronhangokkal. Akkora érdeklődés volt iránta, hogy a GOG-on rekordot állított fel, és ebben segített az is, hogy a CD Projekt DRM-mentes játékokra szakosodott boltjában 60%-os kedvezménnyel lehetett a modhoz szükséges Fallout 4: Game of the Year Editiont megvásárolni. Az első 24 óra alatt több mint 500 ezer felhasználó adta a modot a fiókjához, és ekkora érdeklődést eddig semmi sem tudott felmutatni a GOG-on.
A Fallout: London fogadtatása kiváló volt, de azért volt pár komolyabb baj a Steam verzióval, ugyanis a Valve felületén ott van a next-gen frissítés is, amit el kell távolítani, hogy a Fallout: London megfelelően működjön. A Team Folon sem tétlenkedett, ugyanis egy új frissítést adtak ki a modhoz, ami több hibás küldetésvonalat (Broken Angel, Heaven Slayer) is kijavított. Pár perkbe is belenyúltak (Lab Rat, Railway Spine), így ezek az eddiginél súlyosabbá váltak. A fegyverekhez is hozzányúltak, és a Temzénél a Rad csökkentve lett 250-ről 169-re. Pár karakter néhol néma maradt, és az is ki lett javítva (Beefy és Smythe volt érintett), és a háttérzaj is tökéletesen hallható, mert ezzel is adódtak bajok.
Viszont ismét kiemelnénk, hogy egy nap alatt 500 ezerszer adták hozzá a Fallout: Londont a fiókjukhoz a GOG-on. Ez bizony egy mod esetében kifejezetten nagy eredménynek tekinthető, hiszen a Team Folon nem egy AAA játékot csinált, és ebből adódóan a költségvetés is messze csak töredéke annak mint mondjuk amiből a Fallout 4 készült…
Ezek után nem csoda, hogy a Microsoft mihamarabb szeretne látni egy új Falloutot.
Forrás: WCCFTech