A Final Fantasy VII Rebirth rendezője, Naoki Hamaguchi bevallotta, hogy még mindig nem döntötték el, mit fognak kezdeni a grafikus motorral az FFVII Remake Part 3 esetében, de van egy reménysugár…
A Final Fantasy VII Rebirth szinte biztosan az év egyik legjobb játéka. Nagy valószínűséggel az egyik fő favorit a 2024-es GOTY győzelemre. Habár azt is el kell ismerni, hogy ez a játék nem zárja le a Square Enix JRPG-jének történetét. Sokan vannak, akik már befejezték a FF VII Rebirthet, és már most vágynak a trilógia befejezésére.
Minden jel arra mutat azonban, hogy legalább 2027-ig kell várnunk a Final Fantasy VII Remake harmadik részére. Ám van rá lehetőség, hogy a fejlesztési folyamatot felgyorsítsák. Ehhez a grafikus motor Unreal Engine 5-re való frissítése is szükséges, ha ez lehetséges. Erre az FF VII Rebirth rendezője, Naoki Hamaguchi reflektált a CG World japán médiának. „Fel kell mérnünk az előnyöket és a hátrányokat, de szerintem lehetséges” – kezdi.
„Azt hiszem azonban, hogy a felhasználóink most leginkább azt szeretnék, hogy minél előbb jó formában kapják meg a sorozat utolsó játékát.”
„Objektíven fogunk gondolkodni rajta, és eldöntjük, hogy a rendszer megváltoztatása felgyorsítja-e ezt, vagy jobb, ha mindent egyszerre csinálunk, ahogy van” – magyarázza (a GamesRadar után). Mindezek mellett azt is megjegyzi, hogy a Final Fantasy VII Rebirth megjelenése azért tartott négy évig, mert a csapat egy része az FF VII Remake Intermission DLC-jével volt elfoglalva.
A Final Fantasy VII Rebirth a 2024-es év legjobban értékelt játéka
A Shadow of the Erdtree című Elden Ring-kiegészítőt leszámítva a mai napig az FF VII Rebirth a 2024-es év legjobban értékelt játéka. Egyben az idei év legkelendőbb játéka Japánban. Utóbbi ellenére a Square Enix megerősítette, hogy a Final Fantasy XVI és az FF VII Rebirth a vártnál kevesebbet fogyott. Ugyanakkor érdemes lesz megvárnunk a PC-s megjelenésüket, hogy megtudjuk, mennyi plusz eladást produkálnak.
Forrás: CG World, GamesRadar