Egy nemrégiben történt review bombing után, amely súlyosan rontotta a Hunt Showdown 1896 státuszát a Steamen, a fejlesztők nem adják fel. A kritikák ellenére a Crytek megerősítette, hogy elkötelezettek a játék újraindítása mellett, és jelentős fejlesztéseket ígérnek a felület és a használhatóság terén, hogy visszaállítsák a játék korábbi dicsőségét.
A Hunt Showdown 1896, a Crytek népszerű extraction shooter játékának felújított verziója, vegyes reakciókat váltott ki a játékosok körében. Miközben a játék új csúcsot ért el, 60 124 egyidejű játékossal a Steamen, intenzív kritikák kereszttüzébe került. A negatív vélemények áradata jelentősen lerontotta a játék friss értékelését, és eltávolította attól a jó hírnévtől, amelyet öt év alatt felépített. A Crytek azonban eltökélt szándéka, hogy megfordítsa a helyzetet, és számos tervezett frissítéssel visszaállítsa a játék hírnevét.
A Hunt Showdown 1896 újrakiadása jelentős változást hozott a játék számára, többek között a CryEngine 5.11-re történő átállással, egy új Colorado térképpel és egy teljesen átdolgozott felülettel. Az új felület azonban sok játékos számára problémás ponttá vált, ami negatív értékeléseket eredményezett a Steamen. Bár a játék általános értékelése továbbra is „többnyire pozitív” 78%-kal, az újabb vélemények közül csak 33% pozitív, ami arra késztette a Cryteket, hogy sürgős intézkedéseket tegyen.
A lövöldözős játék továbbra is átdolgozza és fejleszti a kulcsfontosságú területeket
Dennis Schwarz, a Crytek tervezési igazgatója nemrégiben egy videóban válaszolt a játékosok aggodalmaira, elismerve, hogy a vadász- és felszerelésválasztás, a készletelrendezés és a betöltőképernyők nem felelnek meg az elvárásoknak. Schwarz biztosította a játékosokat, hogy ezek a problémák kiemelt prioritást élveznek, és a javításokat a következő frissítések során vezetik be.
Az első változások egyike a betöltési képernyőre összpontosít. Schwarz elmagyarázta, hogy a jelenlegi beállítást átalakítják, hogy a játékosok anélkül válthassanak fegyverek, eszközök, fogyóeszközök és tulajdonságok között, hogy vissza kellene térniük az előző menükhöz. Ezenkívül a felső navigációs menüben egy új „play” gomb kap helyet, amely megkönnyíti a lobby képernyő elérését, és lehetővé teszi a játékosok számára, hogy gyorsan elindítsák a mérkőzéseket.
További fejlesztések közé tartozik a lobbik egységesítése a Bounty Hunt, Soul Survivor és Shooting Range játékmódokhoz, ami javítja a következetességet és a használhatóságot. A küldetés összegzése, a csapat részletei és a statisztikák egyetlen képernyőn lesznek összevonva, és a Prestige menü frissítést kap, hogy világosan megjelenítse a szintenként elnyerhető jutalmakat.
A Crytek türelmet kért a játékosoktól, miközben folytatják a játék menüinek és rendszereinek finomítását a jövőbeli frissítések során. A viták ellenére Schwarz köszönetet mondott a játék valaha volt legnagyobb játékosbázisának, és optimistán tekintett a Hunt Showdown 1896 jövőjére, biztosítva, hogy a folyamatban lévő fejlesztések hozzájárulnak a játék közösségének megerősítéséhez.
Forrás: 3djuegos