A Wolfenstein-reboot mögött álló stúdióval nem is nagyon tudunk ezzel kapcsolatban vitatkozni, ugyanis tényleg nehezen tudjuk elképzelni Indy-t úgy, hogy egy TPS-ben, egy külső nézetes lövöldözős játékban állná meg a helyét…
A PCGamer készített a Gamescomon egy interjút a MachineGames-szel arról, hogy miképp hasonlít az Indiana Jones and the Great Circle a stúdió korábbi játékaihoz, így a Wolfenstein-rebootokhoz (hol a harmadik rész?), illetve a Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay-hez. Szó esett arról is, hogy nagyobb és lineáris terek között fog váltani Indy története, és ilyesmit a Wolfenstein: The New Orderben is láthattunk korábban a stúdiótól.
„Indiana Jones nem egy fegyverforgató, ugye? Ő nem megy fegyverrel a kezében a helyzetekbe. Tehát soha nem lehet egy lövöldözős játékban. Soha nem szabadna ilyesmiben lennie. De a közelharc, annak teljesen értelme van. Ő nem harcos, nem ez a természete még akkor sem, ha állandóan verekedésbe keveredik. Ő egy valószínűtlen, de szerencsés hős. Hogyan tudjuk ezt átültetni a játékmenetbe, hogy a játékos érezze ezt a humort, hogyan tudjuk ezt átadni? Még a Riddickhez képest is más a kézitusa stílusa. Az Indiana Jones and The Great Circle sokkal inkább félig kaotikus, rengeteg dolog van a környezetben, amit fel tudsz szedni – edények, serpenyők és bendzsók, amiket felkapsz, és az emberek fejébe csapsz…
Vannak nyitottabb területek is, már-már az immerzív szimulátor stílusának határán. Például van egy ellenséges tábor, itt be kell jutnod a főépületbe, ki kell találnod, és felfedezheted. Minden nagyobb helyszínen több álcát is felfedezhetsz. Ez segít abban, hogy olyan valakinek adhasd ki magad, aki oda tartozik, és olyan területekre is bejuthatsz, ahová egyébként nagyon nehezen jutnál el,” mondta Jens Andersson, a MachineGames tervezési igazgatója.
Az Indiana Jones and the Great Circle december 8-án fog megjelenni Xbox Series-re és PC-re (és fenn lesz az Xbox Game Pass kínálatában is), aki pedig a PlayStation 5 portra vár, jövő tavaszig türelmesen várnia kell…
Forrás: PCGamer