Black Myth: Wukong-munkaszünet?! Kínában elmennek a falig, hogy népszerűsítsék a játékot…

A Sichuan Muziyang Technology vagy a kiadó Gamera Games különböző lehetőségeket kínál, hogy mindenki ki tudja próbálni a Black Myth: Wukongot.

 

 

A Black Myth: Wukong sikere elképesztő mértékeket ölt. A Game Science játéka a Steamet is meghódítja, és ezzel egyidejűleg az ázsiai óriás minden játékosának figyelmét magára vonta. A Nyugati utazás, az RPG alapjául szolgáló, a kínai kulturális identitás szerves részét képező regény iránti rajongás olyan mély, hogy egyes vállalatok még azt is elhatározták, hogy szabadnapokat adnak az alkalmazottaiknak, hogy játszhassanak vele! Ráadásul, ha valamelyiküknek még nincs meg a játék, ingyenes példányokat kínálnak PC-re vagy PS5-re…

Nem ez az első eset, hogy cégek szabadnapokat adnak alkalmazottaiknak, hogy a hazájukban játszódó, kulturálisan nagy hatású játékokat élvezhessék. Láttunk már ilyet a Tears of the Kingdom és a Monster Hunter Rise esetében Japánban, és most Kína is csatlakozik ehhez a „Monkey King” kalanddal.

A The Straits Times beszámolója szerint a Sichuan Muziyang Technology egyike azoknak a vállalatoknak, amelyek megtették ezt a lépést. Minden alkalmazottjuknak kifejezetten azért adtak egy szabadnapot, hogy kipróbálhassák a Black Myth: Wukongot. Ez a döntés nemcsak a játékkultúra népszerűsítését célozza Kínában, hanem a kollégák és barátok közötti közös élményeket is, ezzel is támogatva az iparág fejlődését és népszerűségét az országban, valamint a nemzeti identitást.

A Gamera Games, egy sanghaji székhelyű független játékkiadó hasonló megközelítést követett, és minden alkalmazottjának biztosította a Black Myth: Wukong digitális példányát, hogy szabadidejükben élvezhessék.

Eközben a Game Teahouse, egy stratégiai játékokra szakosodott kínai platform úgy döntött, hogy fél nap szabadságot biztosít a munkatársainak, és megtéríti a játék megvásárlásának költségeit. Ezek a kezdeményezések jól mutatják, hogy a Black Myth: Wukong milyen lelkesedést és támogatást váltott ki az iparágban.

 

Kína és a fél világ átadta magát a Black Myth: Wukongnak

 

Az augusztus 20-án megjelent Black Myth: Wukong figyelemre méltó sikert ért el. Már az első napon több mint 4,5 millió példányt adtak el belőle PS5-ön és PC-n. Sőt, a múlt hét végére elérte a 10 millió példányt világszerte. A játék, amelyet az első kínai fejlesztésű, nemzetközi vonzerővel bíró „Triple A” címként jellemeztek, a Nyugati utazás című klasszikus Ming-kori, 16. századi regényen alapul, amelyben a játékosok a kínai elbeszélések ikonikus szereplőjének, a majomkirály Sun Wukongnak a szerepébe bújnak.

A Black Myth: Wukong előértékesítései ráadásul új rekordot döntöttek a kínai hazai játékok között. Meghaladták a 400 millió jüant (56,2 millió dollár). Eközben a PS5 eladásai a megjelenést megelőző héten megduplázódtak az előző évhez képest. Ez tovább erősítette a PS5 „legnépszerűbb videójátékos termék” státuszát az országban.

Forrás: The Straits Times

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."