Indiana Jones and the Great Circle: nem viszik túlzásba a feladványokat!

A MachineGames bár alkalmazni fog pár puzzle-t, lesz egy felettébb kreatív tipprendszer, hogy ne kelljen a megoldás után keresgélnünk.

 

A minap azt írtuk az Indy-ből készülő játékról, hogy a fejlesztők szerint teljesen badarság lenne, ha egy lövöldözős játékot kapna Indiana Jones, de a stúdió a PCGamernek arról is beszélt, hogy lesznek megoldandó feladványok is. Hatalmas, kőből készült fogaskerekek, amik ősi gépezeteket hajtanak meg? Ez abszolút olyasmi, amit el tudunk Dr. Jones mellé képzelni. Így volt vele a MachineGames is, és annak kreatív igazgatója, Jens Andersson kifejtette, hogy miképp fognak lekötni minket anélkül, hogy megtörnék a játékban való elmerülést, avagy az immerziót.

„Szükségünk van arra, hogy ezek a rejtvények kihívást jelentsenek. Nem akarjuk, hogy ilyen filmes díszletekké silányítsuk őket. Meghúzod a kart, és a régi mechanikák kioldódnak. Rendes rejtvényeknek kell lenniük. A cél az volt, hogy megtaláljuk az egyensúlyt, hogy kihívást jelentsenek, de ne akadályozzanak meg. A játékosoknak soha nem szabadna elakadniuk ebben a játékban – ha ez bekövetkezik, akkor kudarcot vallottunk.

Van egy súgórendszerünk, tehát ha mégis elakadsz, nem akarjuk, hogy a YouTube-ra menj, hogy megkeresd a megoldást, mert az megtöri az immerziót és az rossz. Azt akarjuk, hogy a játékban maradj. De felismerjük, hogy a képességek szintje változó. Szóval lefotózhatod a rejtvényt, és Indy segít, ad egy javaslatot, és ha több információra van szükséged, folytathatod a munkát,” mondta Andersson.

Az ötlet nem rossz: nem fogja direkt a szánkba rágni a játék, hogy mi a teendőnk, és csak akkor fog nekünk segíteni, ha közvetlenül erre lenne igényünk. Így a kecske is jól tud lakni, továbbá a káposzta is megmarad. Az Indiana Jones and the Great Circle december 8-án fog megjelenni Xbox Series-re és PC-re (és fenn lesz az Xbox Game Pass kínálatában is), a PlayStation 5 port pedig valamikor 2025 tavaszán fog megjelenni.

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu