Egy pletyka arra deríthetett fényt, hogy a Game Science játéka miért nem jelent meg a Sony konzolja és a PC mellett a Microsoft hardverére (hardvereire) is…
Egy spanyol bennfentes, eXtas1s beszélt a Twitteren arról, hogy a nagy eladásokat és még nagyobb rekordokat beállító akció-RPG miért nem bukkant még fel az Xbox Series X-en és az Xbox Series S-en. A Gamescomon beszélgetett az Xboxosokkal és más fejlesztőkkel, akik elárulták neki, hogy a Black Myth: Wukong Xboxos megjelenésével kapcsolatos technikai hiba miatt nincs még ott a játék a Microsoft konzoljain.
A Black Myth: Wukong memóriaszivárgástól küszködik. Ilyesmit a PC-s internetes böngészőnkben láthatunk, amikor hirtelen a vártnál sokkal több RAM-ot fogyaszt el. Ilyesmi bizony a konzolos játékok esetében is bekövetkezhet (sőt, a PC portok/játékok is szenvedhetnek ettől). A memóriaszivárgás következtében kiakadhat a játék, ami a teljesítményre van rossz hatással. Ezért az Xboxos bugteszteléseken elbukott a Black Myth: Wukong, így az Xbox Series verzió meg nem határozott ideig el lett halasztva, mert először optimalizálni kell a Microsoft hardverére a Game Science játékát.
A kínai stúdió most keményen dolgozik azon, hogy ez a hiba megszűnjön (hiszen így még inkább meg lehetne tolni a már 10 milliónál is több eladást), mert így megkaphatják a hitelesítést a Microsofttól. Ha ez megtörténik, kitűzik a Black Myth: Wukong megjelenési dátumát, de még nem tudják, hogy ez mikor történhet meg. Ha figyelmen kívül vesszük a memóriaszivárgást, a játék lényegében készen áll az Xbox Series párosra is.
A Black Myth: Wukong augusztus 20-án jelent meg PlayStation 5-re és PC-re. Pillanatok alatt rengeteg rekordot állított fel, viszont ne felejtsük azt sem, hogy az eredmény nem tökéletes (sem technikailag, sem értékelés tekintetében), láthattunk már felettébb furcsa tiltásokat a Steam-kódokért cserébe, és mégis egy diktatúra pénzelte ezt a játékot (a Tencenten keresztül).
Forrás: Reddit