Úgy tűnik, hogy a Steames játékosszám valóban tükrözi, hogy általában véve mekkora érdekődés mutatkozik a Firewalk PlayStation 5-re és PC-re megjelent játéka iránt…
Az IGN számolt be arról, hogy mennyire rosszul áll a Concord szénája. Liam Deane, az Omdia elemzője szerint a Steamen látott egyidejű játékosszámos adat annyira rossz, hogy még a PlayStation Networkös adatok ismerete nélkül is biztosak lehetünk abban, hogy a játék egyszerűen gyengén teljesít. A PSN-nek nincsen olyan nyilvános adatos oldala mint amilyen a SteamDB a Steamnek… de néhány másik elemző fényt deríthet a Sony sötét oldalára.
A Circana (korábban NPD Group) elemzője, Mat Piscatella szerint augusztus 26-án, hétfőn a Concord a 147. helyen állt a Circana játékoskövető felületén a PlayStation 5-ön. A nap aktív PS5-ös játékosainak kevesebb mint 0,2%-a játszott a hero shooterrel! Simon Carless, a GameDiscover.co hírlevél szerkesztője szerint a Steamen kb. 10 ezer eladást (!) könyvelt el eddig a Concord, míg PlayStation 5-ön 15 ezer (!!!) értékesítésnél tart a 40 dolláros (16 ezer forintos) játék. Összesen tehát kb. 25 ezer eladást szedett össze, ami egy PlayStation-exkluzívtól egészen egyszerűen felfoghatatlanul gyenge eredmény!
I feel like something was lost between concept art and in-game models
byu/kirillburton inConcordGame
Eközben a Redditen arról is megy a diskurzus, hogy néhány Concord-karakter kezdeti koncepciós rajzaihoz képest nem lettek olyan szépek egyesek. Főleg Emari lett visszavágva kinézetileg. Egymás mellett megtekinthetjük a koncepciós rajzot és a végleges modellt, és láthatjuk, hogy az eredeti modellen több olyan dolog is volt, ami tetszett a közönségnek, de végül mégsem láthatjuk azokat PlayStation 5-ön és PC-n. A páncélzat és a dizájn sem annyira tetszetős, és hiába lehet saját ízlésünk szerint testreszabni a karaktereket, nincs mód arra, hogy Emari úgy nézzen ki, ahogy anno a Firewalk Studios elképzelte őt.
Viszont ha valóban ENNYIRE kevés eladást generált a Concord, akkor el sem tudjuk képzelni, hogy mennyire kevés ideje lehet a játéknak, mert a live service (élő szolgáltatásos) modellnek nagyobb és stabil játékostábor kell…