Az Astro Bot rendezője felfedi a siker titkát: a minőségi szórakozás fontosabb, mint a gigantikus játékidő

„Jobban megéri egy 12-15 órás játék, ami végig szórakoztató,” mondja az Astro Bot rendezője, Nicolas Doucet. Szerinte a játék sikerének titka, hogy a játékidő minden perce élvezetes legyen. Az Astro Bot ennek köszönhetően 2024 legjobban értékelt játéka lett, megelőzve olyan nagy címeket, mint a Final Fantasy VII Rebirth.

 

Doucet egy interjúban kifejtette, hogy a minőség fontosabb, mint a mennyiség. „Egy 12-15 órás játék, ahol nincs olyan pillanat, ami unalmasnak vagy feleslegesnek tűnik, sokkal többet ér, mint egy 40 órás játék, ahol néha átugranánk bizonyos részeket,” magyarázza.

„Ez a hozzáállás segít abban, hogy a játék mindig érdekes maradjon,” tette hozzá (a Gamesradar szerint). Egy másik interjúban, amelyet a VGC-nek adott, Doucet arról is beszélt, hogy az Astro Bot szándékosan különbözik a többi PlayStation-játéktól, és ezért lett ilyen színes, vidám, minden korosztály számára vonzó játék. „A Team Asobi-nál eldöntöttük, hogy ki akarjuk tölteni ezt az űrt. Itt akarunk lenni: minden korosztálynak, színesen, szórakoztatóan. Még ha egy horrorjátékot is készítenénk, az is egy vidám horror lenne.”

 

Az Astro Bot ingyenes DLC-jei hamarosan érkeznek

 

Nemrégiben bejelentették, hogy az Astro Bot új, ingyenes kiegészítéseket kap, amelyek új pályákat és időmérős kihívásokat tartalmaznak. Bár az új szintek pontos száma még nem ismert, az biztos, hogy ingyenesen lesznek elérhetők, és várhatóan hamarosan megjelennek. A következő hetekben további részletekre is számíthatunk.

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.