A Ryu Ga Gotoku Studio, a Like A Dragon (korábban Yakuza) néven futó franchise fejlesztői szerint egyedi hatást kelt az, hogy idősebb csávókkal pihenünk meg egy bárban.
Az Automatonnak adott interjút Horii Ryosuke, a franchise rendezője, illetve Chiba Hirotaka, a vezető tervező arról, hogy bár a franchise egyre népszerűbbé válik a nyugaton, ezzel több játékosnál felkeltve a figyelmet, továbbra is a középkorú természetével fog rendelkezni úgy, ahogy a korábbi részekben is érzékelhető volt. A főhősöknek van ilyen karizmája, és a fejlesztők úgy vélik, hogy ez adja meg a Like A Dragon számára az egyedi ízt.
„Úgy gondolom, hogy pontosan ez a Like A Dragon egyik pontja, amivel eladja magát. A Yakuza: Like a Dragonben minden úgy kezdődik, hogy három munkanélküli középkorú srác azt mondja, hogy „menjünk el a Hello Workbe”. Más a hangulata mint egy csapat fiatal hősnek, akik hátfájásról és hasonlókról panaszkodnak. De ez az „emberség”, amit a korukból érzel, az, ami eredetiséget ad a játéknak. Ez a játék olyan érzés, mintha idősebb srácokkal lazulnál egy bárban, ahelyett, hogy egy fárasztó ivós buliba mennél a fiatalokkal.
Nagymértékben nőtt az új rajongók száma, köztük nők is, aminek igazán örülünk és hálásak vagyunk. Azonban nem tervezünk olyasmit, hogy szándékosan megváltoztatjuk a beszélgetés témáit, hogy az új rajongóknak kedveskedjünk. Ez azt eredményezné, hogy képtelenek lennénk továbbra is olyan dolgokról beszélgetni mint a húgysavszint,” nyilatkozta Horii.
Chiba szerint van egy olyan párbeszéd, ahol Adachi amiatt aggódik, hogy igyon-e sört, mert a húgysavszintje miatt tart ettől. A Ryu Ga Gotoku Studio szívélyes párbeszédeket csinál a középkorúak beszélgetéseiről, így nem a fiatalságuk teszi a játékokat vonzóvá. Bár mindez kissé szokatlanul hangzik, mégis lehet benne valami, hiszen tényleg egyedi stílusa van a Like A Dragon (és korábban a Yakuza) epizódjainak.
És végül emiatt olyan sikeres a franchise, mert mer egyedi lenni.