Közel két gigabájtos a frissítés platformtól függetlenül, és az egyiken még ennél egy kicsivel méretesebb is lett a Massive Entertainment legújabb játékának nagyobb frissítése.
A játékosok rengeteg visszajelzéssel bombázzák a stúdiót, és erre a fejlesztők elkezdték ennek megfelelően finomhangolni a Star Wars Outlawsot annak bugjainak kijavításán túl. Aki a Ubisoft Connectet használja, most már itt a cross progression és az elmentés mozgatásának a lehetősége, így megvalósítható, hogy a platformok között mozgathatjuk az elmentést és az eddigi eredményeinket. Erről a Ubisoft egy blogposztban közölt több részletet.
A Star Wars Outlaws 1.1.2-es frissítése, ahogy az imént már említettük, kissé termetes patch lett, ugyanis PC-n 1,89 GB, PlayStation 5-ön 1,92 GB, míg az Xbox Series duón még két gigánál is nagyobb (2,25 GB). A sugárkövetéses és a képkocka-generálós technológia jóvoltából kissé szebb látványt kelthet PC-n a Ubisoft játéka. Bizonyos jelenetekben kijavították a bezuhanó frame rate-et, nem nagyon akad már ki annyiszor, és a Star Wars Outlaws stabilitása mindegyik platformon javult.
A legnagyobb újítás az, amiről a minap már beszámoltunk: a lopakodásba is belenyúlt a Massive, így már nem lesz azonnal kudarcra ítélve a küldetés, ha valaki észrevesz minket, és nekünk esélyünk sincs erre reagálni. A PlayStation 5-ön megnyitható az Old School Cool trófea is, amivel a platina trófea is megszerezhetővé vált. A Hyperspace küldetés során végre felszállhatunk (egy bug miatt ez nem volt lehetséges), és több további, a jelenetek során tapasztalható bugtól és glitchtől megszabadult a Star Wars legújabb játéka.
Aki ultraszéles monitoron játszik, végre megfelelően láthatja a jeleneteket, így az immerzió (avagy a játékban való elmerülés) mértéke sokkal nagyobb lehet. Persze ez még nem teszi a játékot kiváló állapotúvá, és nem véletlenül leng Damoklész kardja a Ubisoft vezetősége felett (erről a minap írtunk, hogy az egyik részvényes a leváltásukat követeli…).
Forrás: WCCFTech