Vajon jól fogy a Space Marine 2? Tim Willits elárulta, mi a helyzet a játékkal!

A Space Marine 2 vezető tervezője, Tim Willits és az id Software korábbi vezérigazgatója szerint a Warhammer-siker „a leggyorsabban fogyó játék, amin valaha dolgoztunk”…

 

 

A Space Marine 2 brutális, xeno-pusztító mészárlása hatalmas hype-pal indult, így nem meglepő, hogy potenciálisan ez a leggyorsabban fogyó játék, amin az id Software korábbi vezérigazgatója, Todd Hollenshead dolgozott. Szerinte, no meg Tim Willits Saber Interactive-vezető szerint a játék úgy veri az olyan nagyágyúkat, mint a Doom és a Wolfenstein, ahogy Titus aprítja a tyranidákat a lánckardjával.

A játékosok világszerte tömegével lépnek be az Adeptus Astartes soraiba, hogy megállítsák a gonosz xenók invázióját!

Mindez ráadásul gyorsabban történik, mint azt a Saber Interactive csapata el tudta volna képzelni. Willits, a Saber CCO-ja a Twitteren megemlítette, hogy ő és Hollenshead úgy gondolják, hogy a Space Marine 2 a „leggyorsabban fogyó játék”, amin valaha dolgoztak. Ez egy hatalmas kijelentés, ha megnézzük, hogy az SM2 nyilvánvalóan olyan játékkatalógust ver, amelybe beletartozik a Doom, a Wolfenstein, a Quake és a Rage is…

Tény, hogy Warhammer univerzum tágabb világa és története riasztóan masszívnak tűnhet első blikkre. Azonban ez nyilvánvalóan nem akadályozta meg az új játékosokat abban, hogy egy űrgárdista csizmájába pattanjanak, és csatlakozzanak az ügyhöz. Még mielőtt a múlt héten elhagyta volna a fizetős korai hozzáférési időszakot, a játék megdöntötte a kiadó Focus Entertainment rekordját a legtöbb egyidejű Steam-játékos tekintetében, amely 134 000 volt.

A Space Marine 2 hatalmas sikert aratott mind a Saber Interactive, mind a Focus Entertainment számára, és az egyéves ütemtervnek köszönhetően, amely új küldetéseket, fegyvereket, ellenségtípusokat és még sok mást tartalmaz, nincs jele a lassulásnak.

Forrás: X

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."