A Palworld fejlesztői határozottan elutasítják a game-as-a-service vagy free-to-play modellt

Nemrégiben napvilágot látott, hogy a Pocketpair fontolóra vette, hogy a Palworldöt játék mint szolgáltatás vagy ingyenesen játszható cím legyen „az élettartam meghosszabbítása és a nyereségesség növelése érdekében”, de mostanra véglegesen eldőlt a jövője.

 

Hivatalos: a Palworld fejlesztői eldöntötték, merre haladnak tovább, és elutasították, hogy a játék szolgáltatásként vagy ingyenes játékként működjön.

A 2024-es év egyik legsikeresebb videojátéka, a Palworld, egy túlélési cím, amelyet a Pocketpair fejlesztett, és még mindig korai hozzáférésű, tehát még sok tartalom és frissítés várható. Jelenleg elérhető PC-n és Xbox Series X|S-en, valamint a Game Pass-on keresztül is, azok számára, akik nem szeretnék megvásárolni a teljes játékot, és úgy tűnik, hogy nem sokáig kell várni a PS5-ös megjelenésére sem.

Néhány napja még arról számoltunk be, hogy a Palworld igazgatója fontolgatta, hogy a játékot szolgáltatási modellé alakítsa „az élettartam meghosszabbítása és a nyereségesség növelése érdekében”. Azonban ezek a tervek már hivatalosan is a múlté, mivel a Pocketpair közleményt adott ki a játék jövőjéről. Íme, mit mondott a stúdió a hivatalos X/Twitter fiókján keresztül: „Nem fogjuk megváltoztatni a játékunk üzleti modelljét; továbbra is buy-to-play marad, nem lesz ingyenesen játszható vagy játék mint szolgáltatás.”

„Nemrég megjelent egy cikk, amelyben a Palworld lehetséges jövőbeli irányáról és arról beszéltünk, hogyan lehetne hosszú távon fenntartani a játékot. Ez az interjú valójában több hónappal ezelőtt készült. Akkor még azon gondolkodtunk, hogyan lehetne a legjobban előrelépni a Palworld fejlesztésében, hogy egy hosszú életű, folyamatosan növekvő játékot hozzunk létre. Még mindig folynak a belső megbeszélések erről, mivel elég nagy kihívás megtalálni az ideális utat, de már eldöntöttük, hogy az F2P/GaaS megközelítés nem megfelelő számunkra,” áll a közleményben.

A Palworld nem lesz ingyenes játék vagy játék mint szolgáltatás

A Pocketpair folytatja a magyarázatot, és beszél a következő években tervezett DLC-kről: „A Palworld soha nem erre a modellre épült, és túl sok munkát igényelne a játék átalakítása ebben a szakaszban. Ráadásul nagyon is tisztában vagyunk azzal, hogy ez nem az, amit a játékosaink akarnak, és mi mindig a játékosainkat helyezzük az első helyre. Továbbra is fontolgatjuk a lehetőségét, hogy a jövőben skineket és DLC-ket készítsünk a Palworld számára, mint a fejlesztés támogatásának egyik módját, de erről majd akkor beszélünk újra mindannyiótokkal, amikor közelebb kerülünk ehhez a ponthoz. Jelenleg a prioritásunk az, hogy a Palworld a lehető legjobb játék legyen. Elnézést kérünk az esetleges aggodalmakért, amelyeket ez okozhatott, és reméljük, hogy ez tisztázza az álláspontunkat,” zárják le.

Spread the love
Avatar photo
This user hasn not filled out his biographical info.