A Remedy Entertainment nemrég jelentette be, hogy több franchise-ából is készülnek filmes, sorozatos adaptációk (továbbá a Control 2 is közösen készül) az Annapurna Interactive segítségével; mennyiben érintett a finn stúdió az Annapurna körüli ügyben?
Az Annapurna Interactive a Remedy-vel kötött megállapodása értelmében fele-fele arányban finanszírozza a Control 2 fejlesztését, miközben a Control és az Alan Wake is filmes, sorozatos feldolgozást kap a jövőben. Csakhogy a héten kirobbant a hír, miszerint az Annapurna Enteractive stábja felmondott! Emiatt nem csoda, hogy sokan megkeresték a finneket, hogy ők is azért mondjanak valamit, mert azért valamennyire őket is érinti, hogy mi történik az új partnerüknél, miután a Remedy dobta az Epic Games Publishinget…
Thomas Puha, a Remedy Entertainment kommunikációs igazgatója a Twitteren nyugtatta meg a kedélyeket. Azt írta, hogy sokan érdeklődtek náluk az Annapurna körül történő események miatt. Megköszönte a törődést és az érdeklődést, majd megerősítette, hogy a Control 2, továbbá az Alan Wake-re és a Controlra vonatkozó audiovizuális jogok NEM az Annapurna Interactive-nál, hanem az Annapurna Picturesnél vannak, és a Remedy saját maga fogja kiadni a Control 2-t. Tehát ők megúszták az egészet, mert nem pont azzal a leányvállalattal fogtak kezet, amelyik a héten összeomlott…
Many of you are reaching out about the news around Annapurna (sorry to see what is going on to all involved ) Interactive. Thank you for your care! Remedy’s deal for Control 2, including Alan Wake and Control AV rights, is with Annapurna Pictures, and we are self-publishing…
— Thomas Puha (@RiotRMD) September 13, 2024
Szóval a Remedy ezt megúszta, így ők zavartalanul dolgozhatnak az Alan Wake 2 második DLC-jén, a The Lake House-on. A Control 2 fejlesztésre kész állapotban van, a Max Payne 1 & 2 Remake a Rockstarnak készül, illetve ott van még a Control IP-n alapuló Condor kódnevű projekt, ami egy többjátékos spin-off lesz. Májusban állították le a Kestrel fejlesztését (ez korábban Vanguard kódnéven futott), ami eredetileg egy free-to-play játék lett volna a Tencenttel közösen, majd átszabták fizetős (prémium) modellre, majd végül leálltak a fejlesztésével.
Az Annapurna Interactive kapcsán meg kell még említeni, hogy a cég projektjei (mint például a Wanderstop és a Mixtape) állítólag nem érintettek a cégen belül zajló eseményekben. Reméljük, hogy valóban így van.
Forrás: WCCFTech