Több tucat stúdió és fejlesztő méltatta a Larian Studios-t a Baldur’s Gate 3 fejlesztésének kezelése miatt, a korai hozzáféréstől kezdve az utána következő jó minőségű frissítésekig, még egy évvel a hivatalos megjelenés után is. Ebben az esetben Arryn Flynn, a Nightingale igazgatója és a Dragon Age veteránja nyilatkozott, aki a fantasy RPG-t, a 2023-as Év Játéka győztesét, példaként említette.
Flynn a Gamesradar-nek adott interjújában kifejtette, hogy a játékosokkal való kapcsolat kialakítása korai hozzáférés révén, ahogyan az a Nightingale esetében is történt, rendkívül hasznos, amit ő nem tudott megvalósítani a BioWare-nél, amikor a Dragon Age vagy a Mass Effect címeken dolgozott. „A legnagyobb kihívást az ipar gyors fejlődése jelenti. A Nightingale rengeteg élő frissítéssel rendelkezik” – mondta.
„Nagyon sokat nyerünk azzal, hogy ezen a folyamaton keresztül kapcsolatba léphetünk a játékosokkal, és ez sokkal nehezebb volt a BioWare-nél. Egy történetközpontú játék létrehozása során folyamatosan felmerül, hogyan fejlődjünk tovább úgy, hogy ne rontsuk el a történetet. Ez egy nehéz probléma, amit meg kell oldani,” magyarázta, mielőtt megemlítette, hogy a Baldur’s Gate 3 „hihetetlen munkát végzett” a történetmesélés terén a korai hozzáférés két éve alatt és azt követően is.
A különbség a BioWare és a Larian Studios között
A korábbi Mass Effect rendezőnek számos oka van arra, hogy ne térjen vissza a BioWare-hez az EA állandó problémái miatt. Még így is frusztrálónak találja, hogy más stúdiók ennyire sikeresek abban, hogy mély kapcsolatot alakítsanak ki játékosaikkal, tanulva tőlük, ami az ő korábbi stúdiójában nem történt meg. „Ez egyszerűen nem volt valami, amit a BioWare-nél csináltunk.”
Forrás: 3djuegos