Az Electronic Arts mindent a generatív mesterséges intelligenciára tesz fel! [VIDEO]

A tartalomalkotó mesterséges intelligencia nem csak egy gyakran használt technológiai kifejezés a kiadón belül, hanem üzletileg alapvető fontossággal bír!

 

Az Electronic Arts befektetői napja során a kiadó vezérigazgatója, Andrew Wilson kifejezte, hogy mennyire komolyan gondolják a generatív MI használatát: „A mesterséges intelligencia a maga különböző formáiban mindig is központi szerepet játszott ebben a kreatív utazásban. Mindannyian emlékszünk arra, hogy a mesterséges intelligencia ellen játszottunk, és ez fejlődött a mai generatív MI innovációivá. Ez a figyelemre méltó technológia számunkra nem pusztán egy divatszó; ez üzletünk lényege. Azon túl, hogy a karaktereink hitelességét biztosító MI-t írunk vagy kódolunk, mindig is használtuk a gépi tanulás és az MI formáit a játékainkban és folyamatainkban. Jelenleg több mint 100 aktív újszerű MI-projektünk van három stratégiai kategóriában (hatékonyság, bővítés és átalakítás).

Hadd beszéljek először a hatékonyságról. Ez ma már nem csak költségmegtakarítást jelent. A hatékonyság azt jelenti, hogy amit ma csinálunk, azt gyorsabban, olcsóbban és jobb minőségben végezzük. Ez azt jelenti, hogy több iterációt, több tesztelést és kiváló minőségű tartalmat biztosítunk közösségeink számára. Ez azt jelenti, hogy elhárítjuk az akadályokat a játékfejlesztőink elől. Ez azt jelenti, hogy a tartalmakat a különböző földrajzi régiókban kulturálissá tesszük, hogy a világ minden táján több játékos számára nyújthassanak még több szórakozást. Ezeknek a súrlódási pontoknak a csökkentése mélyebb játékélményt eredményez.

A bővítés arról szól, hogy kreatív csapatainknak exponenciálisan nagyobb vásznat adunk, amelyen alkothatnak, és gazdagabb színeket, hogy még ragyogóbb világokat festhessenek. Arról szól, hogy hihetetlen csapataink mélyebb és intelligensebb karaktereket alkotnak, személyesebb és árnyaltabb történeteket mesélnek el, valamint hitelesebbé és mélyebbé teszik az elmélyülést. Az Electronic Artson belül évek óta arról beszélünk, hogy a játékaink mindig új és más élményeket nyújtanak. Azt jósoljuk, hogy a generatív mesterséges intelligenciával valóban be tudjuk majd váltani ezt az ígéretet emberek milliárdjai számára több milliárd órán keresztül.

Az átalakulás arról szól, hogy sokkal messzebbre tekintünk a jövőbe, és olyan új módokat találunk a játékra, a nézésre, az alkotásra és a kapcsolatteremtésre, amelyek ma még elképzelhetetlenek. Hiszünk abban, hogy az MI nagymértékben ki fogja terjeszteni és át fogja alakítani a felhasználók által generált tartalmak szórakoztató élményét. Felgyorsítja majd, hogy a szórakoztatóiparban az innovátorok és alkotók hogyan építenek és nyújtanak olyan élményeket, amelyek az önkifejezésen, a tartalomkészítésen, a kuráción és az azonnali kielégítésen alapulnak, vagyis azon a fajta szórakozáson, amelyre a mai játékosok és rajongók mélyen vágynak,” mondja Wilson.

De nem az Electronic Arts az egyetlen, ami páros lábbal állt bele a tartalomalkotó mesterséges intelligenciára. A Microsoft az Inworld AI-val állt össze, hogy egy multiplatform eszköztár szülessen a játékfejlesztőknek, és a Ubisoft ezzel a technológiával már demózott az idei GDC-n. Viszont az EA feltehetőleg házon belüli megoldást választott…

Forrás: WCCFTech,

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.