A WCCFTech többet is megtudott arról, hogy a BioWare következő játéka miképp indokolta meg, hogy életszerűbbek lesznek a bajtársaink egy korlátozás jóvoltából.
A Dragon Age: The Veilguard nem véletlenül változtatta meg a nevét, ugyanis korábban még Dreadwolf volt a játék alcíme. Corinne Busche és John Epler, a játék két rendezője kifejtette, hogy miképp járunk jobban azzal, hogy a csapattársaink felett nem lehet átvenni úgy az irányítást, ahogy erre lehetőségünk volt például az előző rész, a Dragon Age: Inquisition során (annak a főszereplője is fel fog bukkanni, és az ő kinézetét is majd finomhangolhatjuk saját tetszésünk szerint):
„A Dragon Age-nek olyan csodálatos, gazdag története és története van. A világépítés, szerintem tényleg ez az, ami életben tartja ezt a franchise-ot, és az emberek 10 évvel az Inquisition után is beszélgetnek róla. Szóval a mi sarkcsillagunk az volt, hogy azt akartuk, hogy megtestesítsd Rookot, hogy lépj Rook bőrébe, hogy úgy tapasztald meg ezt a világot a helyszínen mint ez a karakter. És ez azt jelentette, hogy nagyobb önállóságot adtunk neked, nagyobb kontrollt a karakter felett, minden egyes mozdulatot a kezedbe adtunk, és tényleg azt éreztettük, hogy ennek a világnak a része vagy.
Mi több, sokat beszéltünk a csapattársakról. Tudom, hogy a Dragon Age: The Veilguarddal kapcsolatban ma sok kérdés merült fel a társak mélységével és hitelességével kapcsolatban. Tényleg úgy éreztük, hogy itt nagy lehetőség van arra, hogy a társak jobban megvalósuljanak, jobban érezzék a karaktereiket, akik melletted harcolnak, és saját stílusuk, motivációjuk és interakcióik vannak, ha nem is te testesíted meg őket. De persze mindezek során a harcrendszerben, a csapatmunka, a szünet és a játék, a taktikai mélység érzését ismerjük. Ez volt a Dragon Age minden egyes kiadásán végigvonul. Szóval azon a vékony vonalon akartunk járni, hogy a csapatmunka és a stratégia érzete megjelenjen, de közben érezzük, hogy ebben a világban vagyunk,” mondta Busche.
„Igen, és Corinne már említette az autonómiát, ami Rookot illeti, de ahhoz, hogy a társak saját embereknek, saját karaktereknek érezzék magukat, az is hozzátartozik, hogy a csatatéren is autonómiát adjunk nekik. Ismétlem, te vagy a csoport vezetője. Saját személyiségük és saját történetük van, és azt akartuk, hogy ezt a játékmenetben is érezd,” tette hozzá Epler.
A Dragon Age: The Veilguard október 31-én fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re.
Forrás: WCCFTech