Bethesda játékai arról ismertek, hogy hatalmas, nyílt világokat kínálnak, tele részletekkel és felfedezési lehetőségekkel. A stúdió egyik ismérve, hogy már a kezdetektől szabadon engedi a játékosokat, akik saját tempójukban fedezhetik fel a világot. Ehhez kapcsolódik a narratíva, a modok telepítésének és készítésének szabadsága, valamint a szerepjátékos döntési lehetőségek. Mindezek együtt adják Bethesda egyedi játékait.
De miért ilyen óriásiak ezek a játékok? Ezt Todd Howard, a Skyrim, Fallout 4 és a Starfield rendezője magyarázta el egy interjúban a BAFTA-nak. Íme, mit mondott Howard:
„A Bethesdánál nagyon keveset vágunk ki a játékainkból, ezért is olyan hatalmasak és felelőtlenül nagyok. Az egész csapat rengeteg kreativitást tesz bele a játékba”, mondta Howard.
„Ez nyilvánvalóan nem csak rólam szól, és úgy gondolom, hogy ez teszi őket igazán különlegessé” – árulta el (via Insider Gaming). Howard így a csapatmunkára és a kreativitásra helyezte a hangsúlyt, amely az ilyen masszív tartalomhoz vezet. Ezzel kapcsolatban megjegyezte, hogy ha a megvalósítás nem megfelelő, nem biztos, hogy mindenkinek tetszeni fog, mint például a Starfield esetében, ahol több mint 1,000 bolygó vár felfedezésre.
Starfield kiegészítője közeleg
Szeptember 30-án érkezik a Starfield első nagy kiegészítője, a Shattered Space. Bethesda részletezte, hogy az űr RPG-hez készült DLC új területeket kínál majd, visszahozza az alapjáték lényegét, és ezúttal egyetlen bolygóra fókuszál. Ezért a játékosok 50 új helyszínt járhatnak majd be, új ellenségekkel és fegyverekkel találkozhatnak, valamint egy új történetszálat fedezhetnek fel. Új frakciókat is megismerhetnek, amelyek tovább bővítik a játék világát.
Forrás: 3djuegos