Mindenki azt hiszi, hogy a Monster Hunter örökre megváltozott az utolsó két játékkal, kivéve a sorozat vezetőjét

Ryozo Tsujimoto szerint a siker egy PSP-játéknak köszönhető. A jövőbeli Monster Hunter Wilds a 20 éves fejlődés eredménye lesz.

 

Ha megkérdeznél egy Monster Hunter rajongót, hogy mikor változott meg a sorozat örökre, valószínűleg az utolsó két játékot említené. A logika is ezt sugallja, hiszen a franchise összes eladásának több mint 60%-a a Monster Hunter: World 2018. januári megjelenése óta történt. Ryozo Tsujimoto, a sorozat 20 éve tartó producere azonban nem ért egyet ezzel a nézettel. Szerinte még csak nem is az egyik saját játéka hozta meg ezt a változást. Ehelyett úgy véli, hogy egy folyamat része, amely a PSP-vel kezdett kibontakozni.

 

A Monster Hunter nagy nyereménye a PSP-n

 

Egy, a Sankei Shimbunban megjelent interjúban Tsujimoto elmagyarázza, hogy a Monster Hunter sorozat első játékai azért szenvedtek, mert a technológia még nem volt megfelelő. Elmondása szerint az ötlet mindig is az volt, hogy a játékokat közösségi élményként élvezhessük, de a PlayStation 2 online funkcióinak működtetése nagyon bonyolult volt a felhasználók számára. A franchise vezetője elmagyarázza, hogy sok játékos beleszeretett a sorozatba a novelláris koncepció miatt, de ez számos egyéb lehetőséget kizárt számára.

Tsujimoto többször is hangsúlyozta, hogy a Monster Hunter sorozatot csak a közösségi játék szemszögéből lehet megérteni, és ezért játszik a PSP ilyen fontos szerepet. A Sony gépe volt az első konzol, amely egyszerre kínált Wi-Fi-t és egy játékot a franchise-ból. „Ez lehetővé tette, hogy az emberek együtt játszhassanak egy olyan időszakban, amikor kevésbé voltak hajlandók barátaik házához menni és ott éjszakába nyúlóan játszani,” mondta a producer.

A PSP-kiadások bizonyították, hogy a Monster Hunter koncepciója életképes, és a Capcom folytatta a munkát rajta. Így majdnem két évtizeddel később itt vagyunk. A Monster Hunter: Wilds jelenleg a legjobban várt játék a Steamen, olyan óriások felett, mint a Deadlock, a Hollow Knight: Silksong vagy a STALKER 2. Egyre nagyobb szerepet játszik a közösségi játék, és nagyon rosszul kellene elsülni a sorozat új részének, hogy ne bizonyítsa újra, mennyire fényes jövő vár rá a 2025. február 28-i megjelenéskor.

Forrás: 3djuegos


Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.