Az Apollo a kódneve az első adag Destiny 2-tartalomnak, amely az elkövetkező években készül. Ez lesz az egyik a 2025-re tervezett két kiegészítő közül, ez a formátum pedig a jövőben is ismétlődni fog.
Ahogy ígérte, a Bungie a héten újabb információkat hozott nyilvánosságra a Destiny 2 közeljövőjéről, többek között a Revenant epizódról – amely a jövő héten lesz elérhető az idei tartalmi program részeként -, valamint az Apollo kódnevű, 2025-re tervezett két kiegészítő közül az elsőről. Ez utóbbi egyben a lövöldözős-MMO új jövőjének kezdetét is jelenti, és „metroidvania”-ként jellemezték.
Röviden visszatekintve, a Destiny 2 idén zárta le első nagy narratív ívét a remek The Final Shape című kiegészítővel, amelyet a kritikusok és a rajongók egyaránt jól fogadtak, de az eladások kissé gyengén alakultak.
Erre a problémára válaszul a Bungie-nál „egy új, többéves saga” van készülőben, amely a „Codename Frontiers” nevet kapta.
Ez új karakterek és történetszálak bevezetését, több rendszer (felszerelés, nehézség és egyebek) aprólékos újratervezését, valamint a játék monetizációjának megváltoztatását jelenti, amely egyszerűsíti az új tartalmak beszerzését, cserébe két közepes méretű kiegészítő boltokba kerüléséért: az első az Apollo, amit majd a Behemoth követ.
Hogyan fognak kinézni a Destiny 2 jövőbeli kiegészítői?
A Bungie a Rise of Ironhoz, az eredeti Destiny utolsó, 2016-ban megjelent kiegészítőjéhez hasonlította a második rész helyzetét, hogy a rajongók nagyjából képet kapjanak arról, milyen mennyiségű új tartalom érkezik a játékhoz. Lesznek a korábbinál kevésbé lineáris történeti küldetések, valamint „egyedibb” élmények. Az Apollo esetében, mint mondtuk, leginkább egy metroidvania dizájnjának lesz megfelelő az, amit kapunk.
Az e heti livestreamben Alison Lührs narratív igazgató és Robbie Stevens rendezőasszisztens utaltak arra, hogy nagyobb szabadságot kapunk majd a környezet felfedezésében. Új képességeket szabadíthatunk fel, és ezeket használva interakcióba léphetünk más, eddig elzárt területekkel. Ez az új helyszíneknek némi változatosságot és újrajátszhatóságot adhat, hasonlóan a Forsaken Dream City (2018) vagy a TFS Weak Heart (2024) korábbi helyszíneihez.
Az Apollo várhatóan 2025 közepén, a Behemoth pedig 2025 végén érkezik. Addig is a TFS még két epizóddal bővül, amelyek közül az első (Revenant) a következő heti rebootban érkezik.
Forrás: Eurogamer