A World of Warcraft legújabb hibája abból ered, hogy a Blizzard megpróbálta megkönnyíteni az MMORPG új felhasználóinak a játékélményét…
Friss hibát találtak a World of Warcraftban, amely néhány játékos számára gyökeresen megváltoztatja a játékélményt. Ez a bug szó szerint „halhatatlanná” teszi a karaktereket a Dragonflight zónákban, ahol a közösség új tagjai gyakran feltűnnek, mielőtt egyedül vagy csoportosan nekivágnának az MMORPG legkeményebb kihívásainak. Szerencsére úgy tűnik, hogy a Blizzard hamarosan kijavítja ezt a hibát.
UsualInitial nevű felhasználó alaposan kielemezte a problémát, és arra a következtetésre jutott, hogy a halhatatlanság jelensége nem érinti a cím minden felhasználóját: „A WoW-ban már nem lehet normális körülmények között meghalni, miközben új játékosként játszunk” – írja egy Reddit-posztban. Közben a Windows Central is felkapta a fejleményeket, és megkereste Ion Hazzikostas játékigazgatót, hogy bennfentes véleményt kérjen.
„A játékosok halhatatlannak tűnő játékmenete a Dragonflight gátló zónáiban egy bug” – erősítette meg Hazzikostas.
„Amikor a Dragonflightot a standard level-up-élménnyé alakítottuk át, a játéktesztelőktől és a fókuszcsoportoktól olyan visszajelzéseket kaptunk, hogy az eredetileg a 70+ szintű veterán játékosok számára tervezett zónák és tartalmak egy része túl nehéz lehet az új játékosok számára, akik megpróbálják elsajátítani a harc alapjait.”
A kezdőket volt hivatott segíteni a World of Warcraft bugja
„A The War Withinben egy sor területbuffot adtunk hozzá, mintha >>gyakorlóterek<< lennének a Dragonflight zónák körül, azzal a szándékkal, hogy csak akkor érvényesüljenek, ha új játékos vagy” – folytatja Hazzikostas. „Az egyik ilyen buff egy ‘halálcsaló’, amely időről időre meg kell, hogy mentsen a haláltól. Sajnos van egy bug ezzel a buffal, és az újratöltési idő nem működik. Ezt javítjuk, miközben beszélünk, és a következő napokban meg kell oldanunk”. A World of Warcraft-élmény tehát hamarosan visszatér a normális kerékvágásba.
Forrás: Reddit, Windows Central