Star Wars Outlaws: újabb nagy hibajavító csomaggal próbál talpra állni!

A második patch még nagyobb is az elsőnél, és ezzel igyekszik a Ubisoft és a Massive Entertainment az eddig beismerten gyengélkedő eladásokon javítani.

 

A Ubisoft rengeteg időt és pénzt fektetett a Star Wars Outlawsba, ami felettébb bugosan jelent meg, és már arról is írtunk, hogy eddig 1 millió eladást tudott csak összehozni. Most viszont itt van a második frissítés, ami viszonyleg termetes lett (PlayStation 5: 3,8 GB, Xbox Series: 4,71 GB, PC: 5,6 GB). A patch note listát napestig sorolhatnánk, de a legfontosabb talán az, hogy a speeder kamerakezelése javult és jobban kezelhetővé vált, és ezzel a kalandjaink kifinomultabbakká válnak.

A lopakodásba is belenyúltak, és korábban írtuk is, hogy ezen a játékosok visszajelzése miatt valóban módosítani kíván a Massive Entertainment. A mesterséges intelligencia érzékelése, az NPC-k száma és elhelyezkedése, a járőrök útvonala, a kamerás érzékelés és a környezetben levő lehetőségek mind módosultak, így nem lesz akkora kihívás lopakodni. Mindegyik platformon javítottak a stabilitáson és a teljesítményen. Aki PC-n Intel Arc videókártyán játszik, kevésbé fog tapasztalni a frame rate bezuhanását. Az RTXDI-használatba is belenyúltak, így a VRAM használata is más lett.

A Star Wars Outlaws fogadtatása nem lett valami jó a felhasználók oldalán, ugyanis a Metacriticen az 1-10 skálán mindössze 5,4-et tud felmutatni a Massice Entertainment játéka. Nem tudtak olyan világot felépíteni, ami izgalmas és érdekes lenne, holott a Star Wars-univerzumról van szó, és a kritikák a főhősnővel kapcsolatban is gyakran felmerültek. Kay is kapott egy kis módosítást: a mozgásanimációi javultak, és a nyomozástól a harcig méretezték a mesterséges intelligencia reakcióit a környezeti akciókra. A Ubisoft felsorolta azokat a problémákat is, amelyeket kijavítottak, például azt, hogy Kay nem kapott sérülést az ellenséges lövedékektől, vagy azt, hogy a kontroller előbeállításai nem mentődtek el, ha a játékosok ugyanazon platform különböző konzoljain játszottak.

Vajon ennyi elég lesz a figyelem felkeltéséhez?

Forrás: WCCFTech, Ubisoft

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)