A második patch még nagyobb is az elsőnél, és ezzel igyekszik a Ubisoft és a Massive Entertainment az eddig beismerten gyengélkedő eladásokon javítani.
A Ubisoft rengeteg időt és pénzt fektetett a Star Wars Outlawsba, ami felettébb bugosan jelent meg, és már arról is írtunk, hogy eddig 1 millió eladást tudott csak összehozni. Most viszont itt van a második frissítés, ami viszonyleg termetes lett (PlayStation 5: 3,8 GB, Xbox Series: 4,71 GB, PC: 5,6 GB). A patch note listát napestig sorolhatnánk, de a legfontosabb talán az, hogy a speeder kamerakezelése javult és jobban kezelhetővé vált, és ezzel a kalandjaink kifinomultabbakká válnak.
A lopakodásba is belenyúltak, és korábban írtuk is, hogy ezen a játékosok visszajelzése miatt valóban módosítani kíván a Massive Entertainment. A mesterséges intelligencia érzékelése, az NPC-k száma és elhelyezkedése, a járőrök útvonala, a kamerás érzékelés és a környezetben levő lehetőségek mind módosultak, így nem lesz akkora kihívás lopakodni. Mindegyik platformon javítottak a stabilitáson és a teljesítményen. Aki PC-n Intel Arc videókártyán játszik, kevésbé fog tapasztalni a frame rate bezuhanását. Az RTXDI-használatba is belenyúltak, így a VRAM használata is más lett.
A Star Wars Outlaws fogadtatása nem lett valami jó a felhasználók oldalán, ugyanis a Metacriticen az 1-10 skálán mindössze 5,4-et tud felmutatni a Massice Entertainment játéka. Nem tudtak olyan világot felépíteni, ami izgalmas és érdekes lenne, holott a Star Wars-univerzumról van szó, és a kritikák a főhősnővel kapcsolatban is gyakran felmerültek. Kay is kapott egy kis módosítást: a mozgásanimációi javultak, és a nyomozástól a harcig méretezték a mesterséges intelligencia reakcióit a környezeti akciókra. A Ubisoft felsorolta azokat a problémákat is, amelyeket kijavítottak, például azt, hogy Kay nem kapott sérülést az ellenséges lövedékektől, vagy azt, hogy a kontroller előbeállításai nem mentődtek el, ha a játékosok ugyanazon platform különböző konzoljain játszottak.
Vajon ennyi elég lesz a figyelem felkeltéséhez?