A Ballistic Moon nem végzett tökéletes munkát a Supermassive Games-hagyatékkal (ők mostanában a The Dark Pictures-antológiával foglalkoznak…), ugyanis a PlayStation 5-ös verzióhoz képest kissé gyengének nevezhetjük a PC portot..
A DSOGaming számolt be arról, hogy a sugárkövetés (ray tracing = RT) bekapcsolása konkrétan SEMMIT nem ér el az Until Dawn Remake-ben! A bekapcsolt és kikapcsolt RT között ugyanis nem volt eltérés a képminőségben. A lent látható két kép az összehasonlítás lenne, és bizony ember legyen a talpán, aki jelentős különbséget vél felfedezni közöttük…
Egy másik hiányosság is van: az AMD felskálázó technológiája, az FSR 3.0 (FidelityFX Super Resolution) sem működik! Akinek Nvidia videókártyája van, ezt persze át tudja hidalni, ugyanis a DLSS probléma nélkül működik. A Ballistic Moon korábban azt ígérte, hogy mind a három felskálázó technológia (a harmadik az Intel XeSS) támogatott lesz a PC portban, de az AMD-sek pórul jártak. A port kissé hanyagnak, elsietettnek nevezhető, ugyanis a PC-sek ennél sokkal jobb látványt is elérhetnek a kellően erős hardver segítségével. Így a PlayStation 5-ös verzió látványra jobb (már csak amiatt is, hogy ott működik a sugárkövetés…).
A minap arról számoltunk be az Until Dawn Remake kapcsán, hogy esetleg egy folytatás is készülhet, ugyanis két olyan jelenet is található a befejezésben, amiket az eredeti PlayStation 4-es játékban nem láthattunk. Valószínűleg a Ballistic Moon már felvázolta a Sony-nak a terveket, de a „kékek” csak akkor fognak rábólintani, ha a játék kellően jó eladásokat tud felmutatni. Viszont ha ilyen minőségű PC portok jelennek meg (mondjuk ez még mindig jobb állapot mint amiben a The Last of Us Part I volt eredetileg…), akkor a Sony hiába vár nagy eladásokat. Vagy ezzel akarja a vállalat a PlayStation 5-re terelni a közönséget…?
Remélhetőleg mindössze annyi történt, hogy a PC-s portot elsiették. Talán nem kellett volna a megjelenés előtt nem sokkal kirúgni a csapat egy részét!