Starfield: egy Bethesda-vezető végre reagált a Shattered Space-t ért kritikákra!

Emil Pagliarulo, a Bethesda design vezetője válaszolt a Starfield Shattered Space DLC-vel kapcsolatos negatív kommentekre.

 

 

Az elmúlt napokban a szokásosnál is több kritikát kapott a Bethesda a közösségi médiában és a Steamen. Ugyanis a Starfield: Shattered Space megjelenése nem győzte meg a közösséget, de a szaksajtót és a tartalomkészítőket sem. Ennek bizonyítéka, hogy a Steamen a Starfield kiegészítőjének legutóbbi értékelései a „Mixed” kategóriába esnek, vagyis a játékosok kissé felháborodtak a stúdió néhány döntése miatt, amit a legújabb tartalommal kapcsolatban hozott.

A negatív kommentek visszhangjával szembesülve a Bethesda dizájnért felelős vezetője, Emil Pagliarulo az X/Twitteren több üzenetet is közzétett, hogy megvédje a céget, és válaszoljon azoknak a játékosoknak, akik csak az űr-RPG-re panaszkodnak. „Az optimizmus és az izgatottság eléggé megszokott az interjúkban. Én általában elég optimista vagyok természetemnél fogva. Ennek ellenére az optimizmusomat semmiképpen sem az elégedetlen rajongók gúnyolásának szántam”. Korábban a GamesRadarnak adott interjút.

Ott többek között elárulta, hogy a Starfield „a legjobb dolog, amit a Bethesda valaha is csinált”.

Az X-szálon azonban megjegyzi, hogy „nagyon büszke a Shattered Space-re”, sőt, „mindenki az” a stúdión belül. Kiemeli, hogy „a küldetések és a szintek nagy részét olyan tervezők készítették, akik a Morrowind óta a Bethesda korábbi játékain és DLC-in dolgoztak” – mondja. „Ha az emberek nem játszottak a Shattered Space-szel, és szeretik a Starfieldet, szerintem kimaradnak valamiből. Ha az emberek játszottak a Shattered Space-szel, és mégsem tetszik nekik, az őszintén szólva elszomorít” – mondja.

 

A Bethesda nem hagyja figyelmen kívül a játékosokat

 

„Tudnod kell, hogy mi is sok emberről hallottunk, akik imádják. Talán az elvárások miatt van ez a játék, a rajongók sokat akarnak, és mi mindent megteszünk, hogy a kedvükben járjunk. A következőt mondhatom: a Bethesdánál senki, de tényleg senki nem veregeti a vállát, miközben figyelmen kívül hagyja a játékosainkat. A Shattered Space mellett idén rengeteg időt töltöttünk a közösségi aggályok kezelésével és javításokkal. Ezt továbbra is így fogjuk tenni, és meghallgatjuk a rajongóinkat” – mondja a Bethesda egyik főnöke.

„A Starfield egy hatalmas játék, és időbe telik, amíg foglalkozunk a dolgokkal. A játékfejlesztés mindig bonyolult, de egy olyan nagy játéknál, mint a Starfield, bármilyen javítás potenciálisan valami mást tönkretehet” – jegyzi meg Pagliarulo az egyik legutóbbi üzenetében. „Végezetül hadd mondjam el….. Imádom a játékokat. Szeretem a Bethesda játékokat. Mindannyian csak azt akarjuk, hogy ezek a játékok elkészüljenek… és aztán még jobbá váljanak. Nincs ego. Semmi arrogancia. Csak rengeteg kemény munka és a rajongóink iránti megbecsülés” – zárja.

Forrás: GamesRadar, X

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu