A Project 007-et nem csak egyszeri kilengésként szeretné a dán stúdió alkamazni, hanem ennél többet szeretne a csapat létrehozni.
Hakan Abrak, az IO Interactive vezérigazgatója az IGN-nek adott interjújában elmondta, hogy kapásból úgy tervezték a fiatal Bond ügynökkel a játékot, hogy abból egy franchise szülessen, és ne csak egyeten epizód jöjjön létre: „Az izgalmas ebben a projektben az, hogy egy eredeti történetet készíthettünk. Szóval ez nem egy film játékosítása lesz. Ez egy teljesen új történet, ami remélhetőleg egy nagy trilógiát fog alkotni a jövőben. És ugyanilyen fontos és izgalmas, hogy ez egy új Bond. Ez egy olyan Bond, amelyet az alapoktól kezdve a játékosok számára építettünk.
Rendkívül izgalmas, hogy a családdal együtt dolgozhatunk ezen a hagyományokkal és a történelemmel együtt, hogy egy fiatal Bondot hozzunk létre a játékosok számára; egy olyan Bondot, amelyet a játékosok a sajátjuknak nevezhetnek, és amellyel együtt fejlődhetnek. Nem akarok túl nagy dolgokról beszélni, de remélem, hogy olyan dolgot fogunk csinálni, ami évekre meghatározza James Bondot a játékvilágban. És ez nem csak egy játék, hanem egy olyan univerzumot hozunk létre, amelyet a játékosok hosszú évekre magukénak tudhatnak, és amellyel a filmek Bondja mellett tovább fejlődhetünk,” mondta Abrak.
A fejlesztés az IO Interactive vezetője szerint kiválóan halad, bár ez nem nagyon segít nekünk abban, hogy kitaláljuk, mikor hallhatunk és láthatunk többet a csapat játékából, amin már több éve dolgozik (hiszen a Hitman III is már lassan négy éve, hogy megjelent). Talán a decemberi The Game Awardson kapni fogunk egy videót a projektből. Ennek már tényleg itt lenne az ideje!
Az interjúban szó esett arról is, hogy az IO Interactive megállapodást kötött a Build a Rocket Boy-jal annak játéka, a MindsEye kiadása kapcsán, de erről tegnap már részletesebben beszámoltunk. Az a játék is ígéretesnek néz ki, ugyanis a Rockstar egyik korábbi nagy embere a rendező!