Star Citizen: nem véletlenül nincs még a közelben sem a játék megjelenése?

A Cloud Imperium Games (CIG) játéka kapcsán még mindig nem hallani, hogy mikor fog megjelenni, és erre most magyarázatot kaphattunk…

 

Egy nappal a CitizenCon rendezvény előtt számolt be Tom Henderson a CIG állapotáról az Insider Gaming weboldalán. Szerinte az alkalmazottak azon dolgoztak, hogy a rendezvényre prezentálható anyag legyen, de emiatt hétvégéken is munkájuk volt. Ezt persze a dolgozók nem vették jó néven, mire a CIG annyit tett, hogy a vasárnap szabadnap maradt… de csak azoknak, akik bizonyítottan 56 órás munkahetet tudtak maguk mögött (tehát heti hat nappal számolva kicsivel több mint kilenc órát kellett naponta dolgozni…).

Emiatt a hangulat a cégen belül borzalmas, és ennél mélyebb problémák is vannak. A pénz mintha elfogyott volna, hiába szerzett a Star Citizen rekord méretű, 790 millió dolláros közösségi finanszírozást. Idén több mint száz embert küldtek el Los Angelesből és Austinból, ráadásul a fizetésemelések is elmaradtak. Sok olyan költekezés van, amit feleslegesnek tartanak (például a Manchesterben levő CIG-iroda 9. emeletén egy nagy bár, vagy ugyanabban az irodában az egyedi Star Citizen-bútorzat).

Sokan Chris Robertsre, a CIG alapítójára és a Star Citizen kiötlőjére mutogatnak. Egy ex-alkalmazott szerint gyakran olyan megbeszélések voltak, ahol fél órán át arról beszéltek részletesen, hogy megfelelően helyezzenek el olyan objektumokat, amikkel a játékosok szerinte sosem fognak interakcióba lépni, és nem arra koncentrálnak, hogy a játék elkészüljön. Egy másikuk annyit mondott, hogy néha Roberts hatszor átnézi a legegyszerűbb funkciókat, hogy aztán hetedszerre azok törlését vagy megvátoztatását követelje…

Henderson szerint a CIG a Squadron 42 (az egyjátékos spin-off) közelgő megjelenésére alapoz, hogy ezzel finanszírozza annak folytatásait, illetve magát a Star Citizent. Egy bennfentes szerint a Squadron 42 most érte e a funkciókészültségi állapotot, holott a CIG szerint ez egy éve már megtörtént. Ezután a CIG azt tervezi, hogy sok pénzt kérjenek el a játékban a hajókért, és Henderson kiemelte, hogy a cég egy HARMADIK játékot is tervez egy középkori fantasy környezetben.

Ha ez igaz, akkor eléggé nagy a fejetlenség a CIG-n belül…

Forrás: WCCFTech, Insider Gaming

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu