A Modern Warfare 3 kemény kritikái után a Call of Duty következő része, a Black Ops 6 nem követi el ugyanazokat a hibákat. A játék kampánymódja hosszabb és kidolgozottabb lesz.
Érdekes részletek derültek ki a Black Ops 6 kampánymódjának fejlesztéséről. A Black Ops 6 készítői nem törődtek a Call of Duty: Modern Warfare 3 történetmódjának kapott kritikáival, mivel teljesen elmerültek a saját történetükben.
Emlékszel a Call of Duty: Modern Warfare 3 kampányára? Ez volt az egyik legrövidebb a sorozat történetében, és sokak szerint az egyik legrosszabb is. A Steamen többnyire negatív értékeléseket kapott, ami bizonyítja, hogy a Sledgehammer Games mindössze néhány hónap alatt dobta össze az FPS játékot. A Bloomberg szerint körülbelül 16 hónap alatt készültek el vele, miközben egy átlagos fejlesztés körülbelül 3 évet vesz igénybe. Azonban a következő nagy címük esetében, a szabályt megtörve, igyekeznek hosszabb fejlesztési időt biztosítani.
Az már ismert, hogy a Call of Duty: Black Ops 6 fejlesztése 4 évre nyúlt, ami azt mutatja, hogy a Treyarch és a többi stúdió keményen dolgozik, hogy egy jól kidolgozott terméket adjon ki a megjelenéskor. Nemrégiben a Raven Software, a lövöldözős játék kampányáért felelős stúdió egyik társ-rendezője, Jon Zuk beszélt az IGN-nek a történetmódról, és fontos részleteket osztott meg. Arra a kérdésre, hogy miért nem reagáltak a Modern Warfare 3 narratíváját ért kritikákra, Zuk elmondta, hogy nem foglalkoztak velük, mivel túlságosan a BO6 történetére koncentráltak.
A Black Ops 6 kampánymódja hosszabb lesz, mint a Cold War
„Már nagyon is a saját történetünkre és küldetéseinkre koncentráltunk, így nem reagáltunk a korábbi játék fogadtatására.” A hosszabb fejlesztési idő lehetővé tette számukra, hogy több prototípust teszteljenek, és javítsanak a küldetéseken. Ezért is dolgoztak keményen azon, hogy egy hosszabb kampányt szállítsanak, mint amit a Call of Duty: Cold War kínált. „Szerintem a játék hossza játékosonként változni fog, de még ha gyorsan is próbálod végigjátszani, akkor is hosszabb lesz, mint a Cold War.” – mondta.
„Ha a fejlesztési ciklus rövid, előfordulhat, hogy időhiány miatt olyan dolgokkal kell beérned, amelyekkel nem vagy teljesen elégedett. Így viszont lehetőségünk volt tovább finomítani és átdolgozni a küldetéseket, amíg elégedettek nem voltunk velük.” A Black Ops 6 megjelenésével kapcsolatban a Game Pass debütálást is említette, bár hozzátette, hogy „nem tartozik a pénzügyi részletekhez,” de szerinte az Activision nagyon magabiztos a játék sikerében.
Forrás: 3djuegos